„Šie metai mums buvo tikrai intensyvūs, kadangi dar pavasarį atidarėme 3 naujas parduotuves Vilniuje ir planuojame baigti metus turėdami iš viso 7 parduotuves Lietuvoje. Tokia sparti ir sėkminga plėtra nebūtų įmanoma be puikios komandos – būtent žmonės ir mada skiria mus nuo konkurentų. Didžiuojamės galėdami pakviesti savo klientus Šiauliuose į įkvepiančią parduotuvę, kurioje rasite madą visai šeimai už geriausią kainą“, – pranešime žiniasklaidai cituojama Marika Pyykkö, H&M vadovė Baltijos šalyse ir Suomijoje.
Vieno aukšto, beveik 1200 kv. m parduotuvė, įsikūrusi „Akropolyje“, pasiūlys didžiulį drabužių pasirinkimą moterims, vyrams ir vaikams. Nauja parduotuvė savo pirmuosius klientus pasitiks pilna naujausių rudens sezono tendencijų. Moterų rudens kolekcija yra itin stiprus mados pareiškimas. 90-ųjų įkvėptoje ir modernią aukštąją madą perteikiančioje kolekcijoje dominuoja juoda ir balta tema. Vyrai turės galimybę įsigyti naują Davido Beckhamo apatinių drabužių liniją, kurioje daugiausiai dėmesio skiriama komfortui ir funkcionalumui.
Parduotuvės atidarymo proga pirmieji 10 klientų bus apdovanoti 50 EUR (172,64 Lt) vertės „H&M“ dovanų kortelėmis. Kiti 50 laukiančiųjų gaus 20 EUR (69,06 Lt) dovanų korteles. Taip pat visi, apsipirkę parduotuvės atidarymo savaitę (rugpjūčio 23–28 d.) už 30 EUR (103,58 Lt), gaus 20 proc. nuolaidą.
Pirmoji „H&M“ parduotuvė Lietuvoje duris atvėrė 2013 m. rudenį. Po atidarymo Šiauliuose kompanija turės 6 parduotuves Lietuvoje. „H&M“ tęsia plėtrą ir šiais metais atidarys naują parduotuvę Panevėžyje.