Pasak Švedijos bendrovės pranešimo, grynasis pelnas birželį-rugpjūtį išaugo iki 4,69 mlrd. Švedijos kronų (461 mln. eurų) nuo 1,82 mlrd. kronų praėjusių metų vasaros mėnesiais.
Agentūros „FactSet“ kalbinti analitikai prognozavo vidutiniškai 4 mlrd. kronų pelną.
Pardavimų pajamos padidėjo 9,3 proc. iki 55,59 mlrd. kronų, o per tris šių finansinių metų ketvirčius jos buvo 13 proc. didesnės nei prieš metus – 142,154 mlrd. kronų.
Pardavimai vien tik internetu šiemet birželį-rugpjūtį buvo 22 proc. solidesni.
1947-aisiais veiklą Švedijoje pradėjusiai H&M taip pat priklauso prekių ženklai COS, „Monki, & Other Stories“, „Weekday“, ARKET ir „Afound“, buities prekių parduotuvių tinklas „H&M Home“.