H&M teigia esanti „pasirengusi atgauti kinų pasitikėjimą“ po boikoto

Švedijos drabužių milžinė „Hennes ir Mauritz“ (H&M) trečiadienį pranešė daranti viską, kad išspręstų padėtį, susijusią su boikotu Kinijoje, kurį sukėlė gamintojos sprendimas nebenaudoti medvilnės iš Sindziango regiono.
„H&M“ parduotuvė
„H&M“ parduotuvė / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.
Temos: 3 Kinija H&M Švedija

Manoma, kad Sindziango regione yra naudojamas priverstinis darbas.

H&M ir kiti mados prekių ženklai sukėlė Kinijoje pykčio bangą išreiškę susirūpinimą dėl įtarimų, susijusių su priverstiniu darbu medvilnės laukuose minėtame regione.

Kinijos įžymybės ir technologijų įmonės nutraukė bendradarbiavimą su H&M, „Nike“, „Adidas“, „Burberry“ ir „Calvin Klein“, o H&M gaminiai net buvo pašalinti iš Kinijos apsipirkimo platformų.

„Bendradarbiaujame kartu su savo kolegomis Kinijoje, kad padarytume viską, kas įmanoma ir įveiktume dabartinius iššūkius bei rastume kelią į priekį“, – sakoma H&M pranešime.

„Esame pasiryžę susigrąžinti klientų, kolegų ir verslo partnerių Kinijoje pasitikėjimą“, – sakoma jame.

Trečiadienį į ginčą įsivėlė ir Australijos olimpiečiai, kuomet buvo pristatyta būsimoms Tokijo žaidynėms skirta sportininkų apranga.

Australijos olimpinis komitetas, pristatęs ASICS prekės ženklo sportinę aprangą, sulaukė daug kritikos, o bendrovei buvo užduoti klausimai dėl medvilnės iš Sindziango regiono naudojimo.

Olimpinio komiteto viceprezidentas teigė, jog buvo užtikrinta, jog nė vienas medvilnės pluoštas nebuvo gautas iš šio regiono.

Teisių gynėjų grupės teigia, kad daugiau nei milijonas uigūrų ir kitų, daugiausia musulmonų tautinių mažumų yra laikomos perauklėjimo stovyklose Sindziange, kur taip pat verčiami dirbti gamyklose.

„Labai svarbi rinka“

H&M uždirba maždaug 6 proc. savo pajamų Kinijoje, kurioje yra beveik 10 proc. gamintojos parduotuvių.

Iki boikoto Kinija buvo trečia pagal dydį H&M rinka.

Bendrovė nepaskelbė duomenų apie boikoto finansinį poveikį ar kokių priemonių ėmėsi reaguodama į ginčą.

„Kinija mums yra labai svarbi rinka ir mūsų ilgalaikis įsipareigojimas šaliai išlieka stiprus“, – teigė H&M ir pažymėjo, kad ji šalyje veikia daugiau nei 30 metų.

„Siekiame būti atsakingu pirkėju ir Kinijoje, ir kitose šalyse, o šiuo metu kuriame į ateitį orientuotas strategijas bei aktyviai dirbame dėl tolesnių medžiagų įsigijimo žingsnių“, – pridūrė bendrovė.

Pareiškimas buvo paskelbtas kartu su ketvirčio rezultatais, kurie parodė, kad gruodžio–vasario mėnesiais bendrovė patyrė 1,07 mlrd. kronų (104 mln. eurų) grynuosius nuostolius dėl koronaviruso pandemijos.

Kovo pabaigoje dėl koronaviruso apribojimų buvo laikinai uždaryta apie 1500 iš 5000 bendrovės parduotuvių, pranešė H&M.

Visgi pardavimai kovo mėnesį šoktelėjo 55 proc., palyginti su tuo pačiu praėjusių metų mėnesiu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis