Vienam pagrindinių klientų fizinio aptarnavimo šalininkų „Handelsbanken“ teko pripažinti pralaimėjimą ir investuoti į internetinės bankininkystės plėtrą, rašo britų „Financial Times“.
Trys kiti didieji Švedijos bankai – „Swedbank“, SEB ir „Nordea“ – jau skelbė apie klientų aptarnavimo padalinių masinį mažinimą.
„Handelsbanken“ trečiadienį pristatė ilgalaikę plėtros strategiją, pagal kurią numatyta uždaryti 180 iš 380 padalinių Švedijoje, atleisti apie tūkstantį darbuotojų bei investuoti 1 mlrd. Švedijos kronų (per 700 mln. eurų) į virtualų klientų aptarnavimą.
Nepaisant šių planų, „Handelsbanken“ klientų aptarnavimo skyrių tinklas išliks didžiausias Švedijoje.
1871-aisiais veiklą pradėjęs „Handelsbanken“ dabar taip pat veikia Jungtinėje Karalystėje, Suomijoje, Norvegijoje, Danijoje, Nyderlanduose, teikdamas universalias bankininkystės paslaugas.