„Hanner“ pradeda statyti naują gyvenvietę Žvėryne

Vilniaus centrinėje dalyje AB „Hanner“ pradeda „Žvėryno namų“ gyvenvietės statybas, rašoma pranešime spaudai. Stirnių gatvėje 3,3 ha sklype, buvusioje „Vilniaus pergalės“ teritorijoje, bus statomi šešiaaukščiai gyvenamosios paskirties pastatai. Iš viso įgyvendinant projektą planuojama investuoti 85 mln. litų.
Griaunamas pastatas
Statybos / Andriaus Vaitkevičiaus / 15min nuotr.

Pirmojo etapo metu teritorijoje bus statomi du aukštos energinės klasės namai – iš viso 120 butų, kurių bendras plotas sieks 5824 kvadratinius metrus. Naujakuriai būstuose turėtų apsigyventi jau kitų metų rudenį.

„Rinkdamiesi būstą vis daugiau gyventojų prioritetą teikia patogiai lokacijai ir išvystytai infrastruktūrai, todėl auga nekilnojamojo turto Vilniaus miesto centre paklausa. Pradėdami statyti „Žvėryno namų“ gyvenvietę nusprendėme miesto privalumus sujungti su privatumo ir saugumo poreikiu“, – sako Arvydas Avulis, AB „Hanner“ vadovas.

Pasak A. Avulio, gyvenvietės teritorija bus uždara, po namais suprojektuotos požeminės automobilių statymo aikštelės, 1 – 4 kambarių butai bus nedidelio ploto, tačiau labai funkcionaliai išplanuoti, todėl patrauklūs savo visumine kaina.

„Žvėrynas – vienas žaliausių, jaukiausių ir miestiečių labiausiai pamėgtų Vilniaus mikrorajonų. Projekte ieškomi architektūriniai sprendimai, derantys prie Žvėryno urbanistinio užstatymo, taip pat išskirtinis dėmesys skiriamas ekologijai, aplinkos išsaugojimui, žalumos formavimui sklype“, – sako A. Avulis.

„Hanner“ 3,3 ha sklypą Žvėryne, buvusioje „Vilniaus pergalės“ saldainių fabriko teritorijoje, įsigijo 2013 m. birželio mėnesį už 27 mln. litų.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis