„Heineken“ parduoda alaus daryklą Kaliningrado srityje

Nyderlandų aludarė „Heineken“ nusprendė parduoti nuo sausio mėnesio nebeveikiančią alaus daryklą netoli Kaliningrado.
„Heineken“ žvaigždė
„Heineken“ žvaigždė / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Heineken“ antrinės įmonės Rusijoje pranešime teigiama, jog vieną seniausių alaus daryklų Rusijoje tikimasi parduoti per „olandišką“ (mažėjančios kainos) aukcioną. Pradinė kaina – 290 mln. rublių (4,83 mln. eurų), mažiausia įmanoma kaina – 230 mln. rublių (3,83 mln. eurų).

„Heineken“ anksčiau tvirtino alaus gamybą šioje įmonėje nusprendusi nutraukti dėl aštuonerius metus besitęsiančio Rusijos alaus rinkos nuosmukio, dėl kurio gamybos pajėgumai tapo pertekliniai, siekdama išsaugoti veiklos Rusijoje efektyvumą.

„Heineken“ veikia 70 šalių, Rusijoje – nuo 2002-ųjų. Jos prekės ženklų portfelį sudaro „Heineken“, „Amstel“, „Anchor“, „Biere Larue“, „Bintang“, „Birra Moretti“, „Cruzcampo“, „Desperados“, „Dos Equis“, „Foster's“, „Newcastle Brown Ale“, „Ochota“, „Primus“, „Sagres“, „Sol“, „Star“, „Strongbow“, „Tecate“, „Tiger“, „Zywiec“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų