Nyderlandų gamintojos veiklos rezultato pelningumas, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, padidėjo 78,7 proc. ir sausio–kovo mėnesiais siekė 168 mln. eurų, pranešė bendrovė.
Atsižvelgiant į tebeišliekantį „reikšmingą“ COVID-19 pandemijos poveikį, grynasis pelnas siekė tik šiek tiek daugiau nei pusę 299 mln. eurų sumos, užfiksuotos pirmąjį 2019 metų ketvirtį – paskutinįjį krizės nepaveiktą laikotarpį.
Visgi, žvelgdami į ateitį, gamintojos vadovai „tikisi, kad rinkos sąlygos palaipsniui gerės artėjant antrajai metų pusei, priklausomai nuo vakcinavimo kampanijų“, pridūrė bendrovė.
Bendrovė jau paskelbė, kad atsisakys 8 tūkst. darbo vietų – maždaug 10 proc. visos savo pasaulinės darbo jėgos.
Pasak bendrovės, visame pasaulyje pristatyto alaus kiekis išliko maždaug stabilus, o „didelis augimas Afrikos, Vidurinių Rytų ir Rytų Europos bei Azijos ir Ramiojo vandenyno regionuose“ kompensavo staigų nuosmukį Europoje.
Bendrovė nepaskelbė pirmojo ketvirčio pajamų duomenų.