Nyderlandų tinklalapyje „Follow the Money“ pasirodė pranešimas, kad Amsterdame įsikūrusi aludarė vis dar vykdo veiklą Rusijoje, nepaisant praėjusių metų pažado nebeinvestuoti šioje šalyje.
Nors „Heineken“ nustojo pardavinėti savo vardinį alų, Rusijos rinkai ji pristatė 61 naują produktą, įskaitant mažiausiai trijų rūšių prekių ženklo „Amstel“ alų, sakoma pranešime.
Įmonė į tai atsakė, jog „pranešimai, kad „Heineken“ sulaužė savo pažadą palikti Rusiją, yra visiškai neteisingi ir klaidinantys“.
Nors Rusijoje esantis jos padalinys vis dar veikia, tai daroma „siekiant užkirsti kelią nacionalizavimui ir užtikrinti, kad nekiltų pavojus darbuotojų pragyvenimui“, sakoma pranešime.
„Sunkiai dirbame, kad mūsų įmonė Rusijoje būtų perduota patikimam pirkėjui labai sudėtingomis aplinkybėmis“, – teigė „Heineken“.
Pasak įmonės, ji prognozuoja maždaug 300 mln. eurų (319 mln. JAV dolerių) nuostolius dėl pardavimo.
„Sieksime užbaigti verslo pardavimą Rusijoje 2023 metų pirmąjį pusmetį“, – pareiškė „Heineken“.