„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Hella Lithuania“ plečia paslaugų centrą – darbuotojų skaičius augs dvigubai

„Hella Lithuania“ paslaugų centras planuoja išplėsti savo veiklą ir darbuotojų skaičių padidinti beveik du kartus. Lietuvoje 2021 m. pradėtas kurti ir šiemet jau visa apimtimi funkcionuojantis paslaugų centras ne tik mūsų šalyje, bet ir Vokietijoje esančioms gamykloms teikia klientų užklausų analizės, kokybės testavimo, logistikos planavimo ir tiekimo grandinės analitikos paslaugas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Hella Lithuania“ biuras
„Hella Lithuania“ biuras / Bendrovės nuotr.
Temos: 2 Verslas Hella, UAB

Pagrindinis „Hella Lithuania“ paslaugų centro tikslas – užtikrinti logistikos planavimo, tiekimo grandinės analitikos, kokybės testavimo bei klientų užklausų analizės paslaugas kitoms „Hella“ gamykloms, taip pat ir esančioms Vokietijoje. Tokias funkcijas įmonės specialistai atlieka ir įmonės viduje, tačiau, šiems darbuotojams sukaupus gan aukštą kompetencijos lygį, buvo nuspręsta, kad identiškos paslaugos turėtų išsiplėsti ir už Lietuvos ribų. Tarptautinio bendradarbiavimo sėkmė leido nuo centro atidarymo 2021 m. kovą darbuotojų skaičių padidinti nuo 3 iki 34, ir planuojama, kad jis augs dar du kartus

„Šiais metais tiekimo grandinių trikdžiai buvo itin aktuali problema visiems verslams. Šiame kontekste įžvelgėme Lietuvos padalinio, kaip galinčio tinkamai užtikrinti reikiamų žaliavų logistikos ir planavimo paslaugas nuotoliniu būdu, potencialą. Lietuvos specialistai buvo įvertinti kaip galintys greitai spręsti kylančius iššūkius, todėl bendru sutarimu priėmėme sprendimą teikti tarptautines paslaugas iš Lietuvos, ir jis pasiteisino“, – teigia Liveta Cirtautaitė, „Hella Lithuania“ paslaugų centro vadovė.

Lietuvoje dirbantys specialistai Lietuvos ir Vokietijos gamykloms planuoja žaliavas ir inventorių, reikalingą numatytam produktų kiekiui pagaminti, atlieka užsakymų planavimą ir bendradarbiauja su didžiausiais klientais. Dėl visame pasaulyje kylančių tiekimo grandinių ir komponentų trūkumo problemų, tiekimo grandinės analitikai privalo atidžiai ištirti situaciją ir rasti optimaliausią sprendimą atsargų valdymui.

„Lietuvoje dirbantys specialistai greitai mokosi ir yra vertinami globalioje darbo rinkoje, jie gali teikti tokio paties lygmens paslaugas visai Europai. Orientacija į klientą, į jo pasitenkinimą ir paslaugos kokybę, mokėjimas ieškoti sprendimų probleminėse situacijose lemia, kad tarptautiniu mastu galime pasiūlyti aukščiausio lygmens kvalifikuotų specialistų paslaugas“, – komentuoja L.Cirtautaitė.

„Hella Lithuania“ paslaugų centre ukrainietė Viktoriia Zakusylo užtikrina, kad klientų skundai būtų nagrinėjami kuo efektyviau. Tiesioginiam Vokietijos gamyklos klientui pateikus užklausą, jo nagrinėjimą perima „Hella Lithuania“ specialistai. Bendradarbiaudami su Vokietijos kokybės centru, specialistai analizuoja, kokia buvo problema ir koks galėtų būti jos sprendimas bei pateikia ataskaitą.

„Bendraudama su tarptautiniais klientais, perimu ir neįkainojamą kolegų iš Vokietijos patirtį, ugdau dėmesį detalėms. Šis darbas reikalauja greitai prisitaikyti prie kintančių situacijų, kitokios kultūrinės aplinkos ir skirtingų reikalavimų. Teikdami šią paslaugą, bendraujame su keliomis gamyklomis vienu metu, todėl darbuotojų kontaktas tampa dar glaudesnis ir efektyvesnis, o paslauga – unikali“, – dalijasi V.Zakusylo.

Kitas sėkmingo darbo pavyzdys yra logistikos projektų vadove dirbanti Julija Sabonienė, kuri sudėtingas žaliavų tiekimo problemas sprendžia bendradarbiaudama su tarptautiniais partneriais: „Šis darbas reiškia kasdienį bendravimą ir bendradarbiavimą su kolegomis, dirbančiais skirtinguose žemynuose. Dirbdama pagal tokią koncepciją, jaučiu didžiulį malonumą, nes susiduriu ir prisitaikau prie įvairiausių kultūrų, tobulinu save įvairiose darbo aplinkose. Tai man suteikia žinojimą, kad bet kurioje šalyje galiu rasti „Hella“ kolegą, kurio galiu paklausti patarimo, padiskutuoti ir rasti geriausius sprendimus, vedančius į įmonės tobulėjimą.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų