„Henkel“: trečiojo ketvirčio įplaukos augo kukliai dėl tarptautinio tiekimo sutrikimų

Vokietijos buitinės chemijos produkcijos gamintoja „Henkel“ pranešė pardavimų pajamas trečiąjį metų ketvirtį padidinusi 1,9 proc. iki 5,09 mlrd. eurų, o kuklų jų augimą paaiškino problemomis tarptautinio tiekimo grandyse.
„Henkel“
„Henkel“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Verslas Henkel

Organine išraiška (neskaitant valiutų kursų pokyčių ir aktyvų pirkimo-pardavimo) įplaukų augimas siekė 3,5 procento.

Vakarų Europoje pastarojo rodiklio prieaugis siekė 1,1 proc., Rytų Europoje – 8,9 proc., Afrikoje ir Artimuosiuose Rytuose – 8,1 proc., Lotynų Amerikoje – 9 proc., Azijos ir Ramiojojo vandenyno regione – 7,5 proc., tuo tarpu kritimas is Šiaurės Amerikoje – 2,6 procento.

Padalinio „Adhesive Technologies“ (klijai ir technologijos) įplaukos organiškai augo 7 proc., „Laundry & Home Care“ (valikliai ir plovikliai) – 2 procentais. Padalinys „Beauty Care“ (kosmetika) įplaukas sumažino 3 procentais.

„Henkel“ patvirtino įplaukų organinio augimo 2021-aisiais prognozę – 6-8 procentai.

Bendrovės rinkos kapitalizacija nuo šių metų pradžios sumažėjo 17 proc. iki 33,5 mlrd. eurų.

1876 metais veiklą pradėjusi „Henkel“ dabar pasaulyje turi per 52 tūkst. darbuotojų, valdo tokius prekių ženklus kaip „Persil“, „Bref“, „Pril“, „Schwarzkopf“, „Syoss“, „Fa“, „Ceresit“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis