„Hertz“ franšizę įsigijusi „Autolux“ per 2019-uosius išaugo 80 proc.

2019-ųjų kovą pasaulinio automobilių nuomos prekės ženklo „Hertz“ franšizę įsigijusi Lietuvos bendrovė „Autolux“ skaičiuoja, kad šio sprendimo rezultatas jau pirmaisiais metais viršijo lūkesčius, rašo „Verslo žinios“.
Grynieji eurai
Grynieji eurai / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.
Temos: 2 Verslas Pelnas

„Autolux“ savo automobilių parką per praėjusius metus ketino išauginti 60 proc., iki 900 automobilių, tačiau šis tikslas buvo viršytas ir dabar įmonė jau valdo per tūkstantį automobilių. Per šiuos metus mašinų parką tikimasi padidinti dar bent 30 proc.

„Autolux“ generalinis direktorius Mantas Narkevičius dienraščiui teigė, kad įsigijusi „Hertz“ franšizę bendrovė per 2019 metus, palyginti su 2018-aisiais, pajamas išaugino apie 80 proc. Pernai „Autolux" pajamos sudarė 3,13 mln. eurų, grynasis pelnas – 148,324 tūkst. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų