„Žengėme į naują rinką Turkijoje, mūsų bendrovei tai dar nežinoma, tačiau įdomi ir kiek rizikinga galimybė plėsti restoranų tinklą. Alaniją pasirinkome, nes tai – didelis kurortinis miestas, kuris puikiai tinka mūsų verslo modeliui, be to, yra mėgstamas turistų iš viso pasaulio. Atkreipėme dėmesį ir į tai, jog šį kurortą seniai pamėgo poilsiautojai iš Baltijos šalių bei Suomijos, todėl stengsimės suteikti galimybę jiems ir atostogų metu mėgautis jau pažįstamais mūsų aukštos kokybės mėsainiais. Tuo pat metu sieksime pritraukti ir naujų klientų, vietinių gyventojų, bei siūlysime jiems patiekalų, kurie yra artimi tradicinei Turkijos virtuvei,“ – teigia Ieva Salmela, „Hesburger“ plėtros direktorė.
„Hesburger” meniu Turkijoje sudarys mėsainiai, tortilijos, įvairūs kompleksai, užkandžiai ir desertai bei kita produkcija iš įprasto restoranų tinklo meniu. Turkijoje patiekalų racionas bus papildytas dviem specialiais mėsainiais: „Köfte Hesburger” ir „Köfte sūrainiu”, jie bus gaminami iš vietinių produktų, skoniu artimų tradicinei Turkijos virtuvei.