„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Hesburger“ pardavimai Lietuvoje mažėjo 2 proc. iki 31,7 mln. eurų

Greitojo maisto restoranų tinklo „Hesburger“ pardavimai pernai Lietuvoje siekė 31,7 mln. eurų ir buvo 2 proc. mažesni nei 2019 metais (32 mln. eurų).
„Hesburger“
„Hesburger“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Nepaisant pandemijos, dėl kurios teko kuriam laikui uždaryti restoranus, o vėliau riboti jų veiklą tiekiant maistą tik išsinešti, mums pernai pavyko išlaikyti beveik tokį patį pardavimų lygį, kaip ir prieš metus“, – pranešime sakė „Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela.

Tinklo pardavimai Latvijoje pernai siekė 30,5 mln. eurų, o Estijoje – 27 mln. eurų.

Pernai į tinklo plėtrą Lietuvoje „Hesburger“ investavo 2 mln. eurų – atidaryti du nauji restoranai Klaipėdoje ir Vilniuje, šiemet planuojama pradėti statyti dar du. Be to, bus tęsiama restoranų renovacija ir skaitmeninimas.

Kauno rajone bendrovė baigė padažų gamyklos ir logistikos centro statybas, į jas investuota 15 mln. eurų, čia sukurta 20 naujų darbo vietų.

Šiuo metu „Hesburger“ turi 155 restoranus visose Baltijos šalyse: 57 Lietuvoje, 50 Latvijoje ir 48 Estijoje. „Hesburger“ tinklas taip pat veikia Suomijoje (279), Rusijoje (39), Bulgarijoje (21), Ukrainoje (7), Vokietijoje (2) ir Baltarusijoje (2.)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs