„Hesburger“ pardavimai Lietuvoje pernai augo 14 proc.

Didžiausio Baltijos šalyse greito maisto restoranų tinklo „Hesburger“ pardavimų pajamos Lietuvoje 2021-aisiais buvo 14 proc. didesnės nei 2020 metais ir solidžiausios iš trijų valstybių – 36 mln. eurų, pranešė bendrovė.
„Hesburger“
„Hesburger“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Šio Suomijos kapitalo užkandinių tinklo pajamos Latvijoje praėjusiais metais augo 8,5 proc. iki 33,1 mln. eurų, Estijoje – 13 proc. iki 30,5 mln. eurų.

„Hesburger“ plėtros ir rinkodaros direktorė Ieva Salmela sakė, kad praėjusieji metai buvo gana sudėtingi dėl besikeičiančios COVID-19 situacijos, tačiau ribojimai koronavirusinės infekcijos plitimui stabdyti nebuvo ilgalaikiai ir neturėjo reikšmingos įtakos įmonės finansiniams rezultatams.

I.Sarmela pabrėžė, jog geras įplaukų rezultatas pasiektas dėl vartotojų perkamosios galios stabilizavimosi, užsakymų įvairių galimybių, įskaitant ir dėl skaitmeninių sprendimų.

Trijose Baltijos valstybėse veikia 154 „Hesburger“ restoranai: 57 Lietuvoje, 49 Latvijoje, 48 Estijoje.

Suomijos verslininkų Heikkio ir Kirsti Salmelų šeimai priklausanti „Hesburger“ veiklą pradėjo 1966 metais nuo grilio kiosko viename šios šalies miestelyje. Pirmasis šio prekės ženklo restoranas duris atvėrė 1980-aisiais Turku mieste. Į Lietuvos rinką „Hesburger“ įžengė 2007 metais.

Dabar „Hesburger“ Europoje turi apie pusę tūkstančio greito maisto restoranų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis