Pajamos Latvijoje padidėjo 13,3 proc. iki 22,47 mln. eurų, Estijoje – 8,3 proc. iki 21,98 mln. eurų, pranešė
„Pardavimų augimą lėmė tiek restoranų tinklo plėtra, tiek ir įvairios rinkodaros priemonės“, – sakė bendrovės plėtros Baltijos šalyje direktorė Ieva Salmela.
Šis Suomijos kapitalo greito maisto restoranų tinklas devyniose valstybėse – Suomijoje, Baltijos šalyse, Vokietijoje, Bulgarijoje, Ukrainoje, Rusijoje, Baltarusijoje – turi 457 restoranus, iš jų 138 – Baltijos valstybėse.
Pernai „Hesburger“ skelbė planus per kelerius metus Baltijos šalyse atidaryti beveik 40 restoranų.
2016-aisiais „Hesburger“ pardavimai Lietuvoje augo 25 proc., Latvijoje – 10,5 proc., Estijoje – 7 procentais.