„Hesburger“ tinklas pradeda veiklą Rumunijos rinkoje

Didžiausias greitojo aptarnavimo restoranų tinklas Suomijoje ir Baltijos šalyse „Hesburger“ žengia į Rumunijos rinką, atidarydamas pirmąjį restoraną Rimniku Vilčos mieste. Per ateinančius 12 mėnesių bendrovė Rumunijoje planuoja atidaryti 10 naujų restoranų skirtinguose miestuose, įskaitant sostinę Bukareštą, ir investuoti daugiau kaip 8 mln. eurų, rašoma pranešime spaudai.
„Hesburger“
„Hesburger“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 2 Rumunija Hesburger

„Į Rumuniją nusprendėme žengti išsamiai išanalizavę vietos rinką ir tikėdami čia esančiu plėtros potencialu. Turime solidžios patirties plėsdami veiklą įvairiose rinkose, ypač Baltijos šalyse ir Bulgarijoje. Šiuo metu vyksta derybos dėl vietų naujiems restoranams įvairiuose Rumunijos miestuose, įskaitant Bukareštą. Per pirmuosius metus siekiame atidaryti 10 naujų „Hesburger“ restoranų visoje šalyje ir investuoti daugiau kaip 8 mln. eurų“, – sako „Hesburger“ tarptautinės plėtros ir rinkodaros direktorė Ieva Salmela.

Šių metų kovą „Hesburger“ žengė į Lenkijos rinką: Varšuvoje tinklas startavo su naujo formato restoranu, kuriame maistas gaminamas tik pristatymui.

„Hesburger“ aktyvią tinklo plėtrą tęsia ir Lietuvoje: gegužę iš penkių šiemet Lietuvoje planuojamų atidaryti „Hesburger“ restoranų jau atidaryti nauji restoranai Panevėžio centre ir Jonavos rajone, dar planuojami trys restoranai Taikos prospekte Kaune, Zarasuose ir Kėdainiuose.

„Hesburger“ restoranų tinklą tarptautiniu mastu šiuo metu 9-iose šalyse sudaro daugiau kaip 470 restoranų. Iš jų 163 restoranai veikia Baltijos šalyse: 61 Lietuvoje, 51 Latvijoje ir 51 Estijoje. „Hesburger“ tinklas taip pat veikia Suomijoje (274), Bulgarijoje (29), Ukrainoje (7), Vokietijoje (2) ir Lenkijoje (1). Vien tik Suomijoje „Hesburger“ dirba daugiau kaip 6000 žmonių, o tarptautiniu mastu bendras viso tinklo darbuotojų skaičius viršija 8700.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis