„Honda“ grynasis pelnas pernai išaugo 44 proc.

Japonijos automobilių ir motociklų gamintoja „Honda“ penktadienį pranešė, kad bendrovės visų metų grynasis pelnas pernai išaugo daugiau nei 40 proc. įgyvendinus išlaidų mažinimo programą ir sumažinus neigiamą pandemijos poveikį.
„Honda“
„Honda“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Visgi bendrovė prognozuoja grynojo pelno sumažėjimą šiais metais ir nekintantį veiklos pelną, atsižvelgdama į pasaulinį mikroschemų trūkumą ir didėjančias medžiagų sąnaudas.

Japonijos gamintojos grynasis pelnas per kovo mėnesį pasibaigusius finansinius metus sudarė 657,4 mlrd. jenų (6 mlrd. JAV dolerių) ir buvo didesnis 44,3 proc., viršydamas pačios bendrovės prognozę, siekusią 465 mlrd. jenų.

Veiklos pelnas išaugo 4,2 proc. iki 660,2 mlrd. jenų „visų pirma dėl pardavimų, bendrųjų ir administracinių išlaidų kontrolės bei sąnaudų mažinimo pastangų“, sakoma pranešime.

Bendrovė priminė „keletą nepalankių veiksnių, pavyzdžiui, paklausos sumažėjimą dėl COVID-19 pandemijos ir puslaidininkių trūkumo poveikį“.

Gamintoja prognozuoja 660 mlrd. jenų konsoliduotą pelną einamaisiais finansiniais metais ir 590 mlrd. jenų grynąjį pelną.

Praėjusį mėnesį automobilių gamybos milžinė pareiškė sieksianti, kad iki 2040 metų visus jos pardavimus sudarytų elektrinės ir kuro elementais varomos transporto priemonės.

Tuo tarpu varžovė „Toyota“, pirmaujanti pasaulyje pagal automobilių pardavimus, uždirbo 2,25 trln. jenų grynąjį pelną neseniai pasibaigusiais finansiniais metais.

Pandemija smarkiai paveikė pasaulinį automobilių sektorių, tačiau paklausa greitai atsigavo praėjusių metų antroje pusėje, ypač JAV ir Kinijoje.

Dar vienos Japonijos automobilių gamintojos „Nissan“ grynasis nuostolis sumažėjo iki 448,7 mlrd. jenų, palyginti su 671,2 mlrd. jenų nuostoliais, užfiksuotais metais anksčiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų