Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Honda“ pranešė pasiekusi 2 mlrd. JAV dolerių pelną praėjusį ketvirtį

Japonijos automobilių ir motociklų gamintoja „Honda“ grįžo prie pelningumo ir užfiksavo 222,5 mlrd. jenų (2 mlrd. JAV dolerių) pelną praėjusį ketvirtį, pasiekusi didesnius pardavimus ir sumažinusi išlaidas.
„Honda“
„Honda“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Honda Pelnas

„Honda Motor“ pernai tuo pačiu laikotarpiu patyrė 80,8 mlrd. jenų nuostolius, kai prasidėjusi koronaviruso pandemija sustabdė visą automobilių pramonę.

Balandžio–birželio mėnesiais „Honda“ pardavimai sudarė 3,6 trln. jenų (33 mlrd. JAV dolerių) – beveik 69 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, paskatinti pagerėjusių pardavimų Šiaurės Amerikoje. Bendrovės gaminamų motociklų pardavimų padidėjimas fiksuotas Indijoje ir Indonezijoje.

„Honda“ finansinių paslaugų padalinio rezultatus pagerino išaugusios naudotų automobilių kainos, tuo tarpu orlaivių padalinio rezultatai sumenko.

„Honda“ pagerino savo pelno prognozę šiems finansiniams metams, kurie pasibaigs 2022 metų kovą, iki 670 mlrd. jenų (6,1 mlrd. JAV dolerių), padidindama savo ankstesnę prognozę 80 mlrd. jenų (734 mln. JAV dolerių), atsižvelgdama į išaugusius pardavimus ir sumažėjusias išlaidas.

Visgi bendrovė taip pat šiek tiek sumažino transporto priemonių pardavimų prognozę šiems fiskaliniams metams – iki 4,85 mln. transporto priemonių, palyginti su ankstesne 5 mln. transport priemonių prognoze. Nepaisant to, naujasis mažesnis skaičius išlieka geresnis nei 4,5 mln. „Honda“ transporto priemonių, parduotų praėjusiais finansiniais metais.

Šių metų balandžio–birželio mėnesiais „Honda“ pardavė 998 tūkst. transporto priemonių, palyginti su 792 tūkst. tuo pačiu laikotarpiu pernai.

„Honda“ rezultatai dar kartą patvirtina Japonijos automobilių gamintojų atsigavimą.

Kiek anksčiau trečiadienį „Toyota“ pranešė apie rekordinį 897,8 mlrd. jenų (8,2 mlrd. JAV dolerių) pelną per pirmąjį fiskalinių metų ketvirtį, kuris praėjusių metų atitinkamo laikotarpio rodiklį viršijo penkis kartus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?