„Covid-19 ligos pandemija ir jai suvaldyti skirtos priemonės reikšmingai pakeitė verslo sąlygas visame pasaulyje. Itin didelius pasikeitimus pajuto eksportuotojai, dirbantys, pavyzdžiui, tokiuose sektoriuose kaip biotechnologijos, farmacija, edukacija, nekilnojamasis turtas. Nebelikus galimybių vykti į muges, parodas, susitikimus su užsienio partneriais, jiems teko ieškoti naujų būdų užmegzti svarbius kontaktus, pristatyti gaminamą produkciją ir vystyti partnerystes. Tad pasitelkę platformos suteikiamas galimybes padėjome šiems verslams krizę paversti galimybe ir sėkmingai augti“, – sako Šarūnas Sakalauskas, HTTPOOL „LinkedIn“ direktorius.
Anot Š.Sakalausko, pelnytas apdovanojimas yra tarsi šio sektoriaus „Oskaras“ – tai patvirtinimas, kad 25 šalyse „LinkedIn“ atstovaujanti komanda operatyviai sureagavo į pasikeitusią realybę, padėjo tai padaryti savo klientams ir pasiekti gerų rezultatų. Kartu tai – didelė atsakomybė bei įsipareigojimas klientams ir toliau siekti tik pačių aukščiausių jų verslo tikslų.
„LinkedIn“ rinkodaros sprendimų (angl. – „LinkedIn Marketing Solutions“, LMS) partnerių apdovanojimai suburia LMS pardavimo, technologijų ir turinio partnerius iš Afrikos, Europos ir Lotynų Amerikos, kad parodytų pripažinimą jų kompetencijoms.