„Hugo Boss“ antrąjį ketvirtį patyrė nuostolių, pardavimams kritus daugiau nei perpus

Vokietijos drabužių ir aksesuarų gamintojas „Hugo Boss“, antrąjį metų ketvirtį patyręs grynųjų nuostolių, COVID-19 pandemijos sąlygomis smarkiai sumažėjus pardavimams, tikisi, kad padėtis antrąjį pusmetį pagerės.
Eurai
Eurai / 123rf.com nuotr.

Bendrovė pranešė suskaičiavusi 186 mln. eurų grynąjį nuostolį balandžio-birželio mėnesiais, palyginti su tuo pat metu pernai uždirbtu 52 mln. grynuoju pelnu.

Pardavimų pajamos sunyko 59 proc. – nuo 675 mln. iki 275 mln. eurų.

Agentūros „FactSet“ kalbintų analitikų prognozės buvo optimistiškesnės – tikėtasi pajamų sumažėjimo iki vidutiniškai 305 mln. eurų.

Antrąjį metų ketvirtį pasaulyje neveikė maždaug pusė „Hugo Boss“ parduotuvių, o pajamos Šiaurės Amerikoje sumenko 82 proc., Europoje – 59 proc., Azijos ir Ramiojo vandenyno rinkoje – 37 proc., konstatuoja bendrovė.

„Hugo Boss“ tikisi laipsniško atsigavimo šių metų antroje šių metų pusėje, tačiau finansinių rodiklių prognozių visiems 2020-iesiems neskelbia, akcentuodama didelį netikrumą dėl pandemijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis