„Hugo Boss“ ketvirčio grynasis pelnas sumažėjo beveik ketvirtadaliu

Nusilpus pardavimams Kinijoje ir JAV, Vokietijos drabužių gamintojos „Hugo Boss“ grynasis pelnas trečiąjį ketvirtį sumažėjo 23 proc. – nuo 114,7 mln. eurų tuo pat laikotarpiu pernai iki 88,5 mln. eurų.
„Hugo Boss“ kolekcija
„Hugo Boss“ kolekcija / „Scanpix“ nuotr.

Įplaukos liepos-rugsėjo mėnesiais ūgtelėjo 4 proc. iki 744,1 mln. eurų, o pelnas, neatskaičius palūkanų, mokesčių, nusidėvėjimo ir amortizacijos (EBITDA), sumenko 8 proc. iki 168,1 mln. eurų.

Paskutinėmis įmonės prognozėmis, EBITDA, neįskaitant vienkartinių veiksnių, ir įplaukos šiemet padidės 3–5 procentais

„2015-ieji bus stabilaus įmonės augimo metai. Mūsų verslas Europoje plečiasi. Tačiau trečiąjį ketvirtį to nepakako rodiklių silpimo Kinijoje ir JAV padariniams kompensuoti. Tendencijos suprastėjo ir Kinijos, ir JAV rinkoje. Vis dėlto tikimės, kad paskutinį šių metų ketvirtį padidės ir pardavimai, ir pelnas“, – rašoma įmonės pranešime.

„Hugo Boss“ pardavimai Europoje paūgėjo 4 procentais. Tuo tarpu Šiaurės ir Lotynų Amerikoje pardavimai smuko 7 proc., o vien JAV – 10 procentų. Azijoje įmonės įplaukos sumažėjo 12 procentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis