HumansApp: intelektinio santykiavimo miegamasis

Sveiki, mano vardas Daumantas. Esu žurnalistas, daugiau nei 20 metų dirbu televizijoje. Taip, taip, dar nuo tų laikų, kai mobiliakus turėjo rimti bičai su kampuotais violetiniais švarkais, o Gūglas buvo žinomas tiek, kiek molekulinė juodosios skylės struktūra. Todėl reikalingos informacijos paieškos (tais keistais senais laikais) man užtrukdavo šiek tiek ilgiau nei kad užvesti traktoriaus variklį girtam kolūkio Antanui. Kolūkius išnaikino Landsbergis, laikai pasikeitė ir aš šiandien žinau, kaip per 15 minučių gauti asmeninį Amerikos prezidento telefono numerį. Nes moku naudotis ne tik Gūglu. Norit, pasakysiu? – Turėsit susimokėt 20 eurų ir su manim susitikti. Išgersim kavos. Bet iškart perspėju: gausit ne Trumpo numerį (kurį aš tikrai turiu), o kastuvą, su kuriuo jį patys galėsit išsikasti.
HumansApp
HumansApp

Kodėl verta už tai mokėti? Kas čia, koks naujas sukčiavimo būdas? Ir kam išvis gali reikėti kažkokio ryžo rėksmingo senuko numerio?

Jei tokia įžanga Jūsų neužkniso, esat palaiminti ir galit skaityti toliau, paaiškinsiu kaip viskas veikia ir pažadu, kad už tai mokėti nereikės. Dėkosite man ir stebėsitės, kaip iki šiol gyvenote be HumansApp.

Kas yra HumansApp?

Jei Jūsų rankose išmanusis telefonas, esate Žmogus, kuriam nereikia aiškinti kas yra Vinted, Airbnb, Bolt arba CityBee. Tai garsūs dalijimosi ekonomikos brand’ai ir šiandien nieko nebestebina Žmonės, tokiu būdu besidalijantys savo automobiliu, dviračiu ar net miegamuoju.

Bet ar dalintis galime vien tik daiktais? HumansApp yra tai, kas iš esmės keičia supratimą apie dalijimosi ekonomiką.

Intelektinis santykiavimas

Geriausi dalykai gimsta netyčia. HumansApp gimdytojai – vienas iš Vinted įkūrėjų Justas Janauskas ir ES literatūros premijai nominuota, Jurgos Ivanauskaitės literatūrine premija apdovanota rašytoja Gabija Grušaitė. Jiems gimė idėja, jog šis, dalijimosi ekonomikos, modelis galėtų būti lengvai pritaikomas ir ŽINIOMS – patirčiai, teorinei ir praktinei informacijai, įžvalgoms ir išminčiai. Kodėl tuo nepasidalijus? Realistiškas pirmojo verslo įkūrimo gidas, pirmųjų namų įsigijimas ar statyba, kaip neišprotėti auginant dvynius ar suplanuoti kelionę į Antarktidą – juk tai vertingos ŽINIOS, kuriomis galima pasidalinti daug paprasčiau, nei braižant schemas seminaruose ar naršant forumuose. HumansApp tėvai – Gabija ir Justas – neabejoja, kad žmonių, trokštančių tokias žinias įgyti greitai, koncentruotai ir efektyviai – GYVO SUSITIKIMO metu – netrūksta. Kaip ir tokių, kurie nori tokiomis patirtimis dalytis.

Viena iš pamatinių HumansApp idėjų yra ta, jog kiekvienas turi istorijų, kurios kitiems gali būti itin vertingos. Kodėl gi nepasidalijus tiek asmeninėmis, tiek profesinėmis žiniomis? GYVAI!

HumansApp padeda žmonėms iš skirtingų socialinių ratų susitikti gyvai ir apsikeisti žiniomis, už kurias yra atitinkamai atlyginama. Susitikti GYVAI. Čia galima tiesiog nusipirkti asmeninį pokalbį su pasirinktu žmogumi arba pačiam tapti tokiu ir gauti atlygį už savo ilgus metus kauptų žinių pasidalijimą.

HumansApp nuotr./Justas Janauskas
HumansApp nuotr./Justas Janauskas
HumansApp nuotr./Gabija Grušaitė
HumansApp nuotr./Gabija Grušaitė

Kur šuo užkastas?

Kol svarstote, ar verta savo telefoną apkrauti dar vienu apps’u, paaiškinsiu kaip jis veikia. Jei mokat telefonu užsisakyti picą, jums nereikia aiškinti, kur ieškoti aplikacijų ir kaip jas aktyvuoti. HumansApp bendruomenė – tai tie, kurie ieško ir tie, kurie siūlo. Pastarieji čia vadinami „Atviraisiais Žmonėmis“, o ieškatys tokių – „Smalsiaisiais Žmonėmis“. Vieni su kitais susisiekia, susitaria ir susitinka. Kad ir pietų metu. Arba po darbo savo šunis po Vingį pavedžiot. Ne, tai nėra skelbimų lenta. Ne, čia negalima siūlyti pvz. „blagstienų prijauginimo Naujoja Vilnioja pigeu“ ar ieškoti „kas nuims burtus nuo mano vyro, kuris išėjo pas Nastią“. Visa tai galėsite padaryti patys, nes SUŽINOSITE KAIP. Iš žmonių, kurie žino KAIP. Ir už tai jiems, „Atviriesiems žmonėms“, jūs, „Smalsieji žmonės“, šiek tiek sumokėsite. Tokiu pat elektriniu principu, kaip mokate už oranžinį paspirtuką Gediminkėje ar savaitgalio butą kur nors Milane.


Kodėl mokėti//kiek kainuoja/kiek prašyti?

„Atvirasis Žmogus“, pavyzdžiui koks Daumantas, mano, kad jo 20 metų darbo patirtis televizijoje yra geras dalykas, kuriuo pasidalijęs Daumantas padarys gerą darbą. Geras dalykas yra ir Daumanto laikas. O geri darbai ir dalykai turi savo vertę. Vertę, kuri kitą žmogų gali atvesti į sėkmę. Todėl susitikimą Daumantas įvertina, pavyzdžiui – 20 Eur. Apie visa tai Daumantas parašo savo HumansApp paskyroje. Bet negalvokite, kad Daumantas nori pasipelnyti. Jis parduoda savo laiką „Smalsiajam Žmogui“, nors jį galėtų skirti didesniems pinigams uždirbti iš savo tiesioginės veiklos. Be to, jis palaiko HumansApp sumanytojų idėją ir skatinimą gautus pinigus skirti labdarai ar dar geresniems dalykams. Todėl iš 20 Eur Daumantas pasiima tik už kavą, kurią išgėrė susitikimo su „Smalsiuoju Žmogumi“ metu (tarkim, 3 Eur), o likę pinigai keliauja tiems, kam, Daumanto manymu, jų reikia labiau. HumansApp – tai naujas filantropijos modelis. Skatintinas, bet tikrai neprivalomas „Atviriesiems Žmonėms“.

Kaip užtikrinamas susitikimo saugumas?

Pagarba, pasitikėjimas, atvirumas ir reputacija – HumansApp bendruomenės pagrindas. HumansApp kruopščiai tikrina „Atviraisiais žmonėmis“ norinčius tapti asmenis. Tai nėra vieta, skirta nelegaliai, destruktyviai veiklai. Nėra toleruojamos patyčios, įžeidimai ar bet kokios neapykantos skleidimas. Prieš tapdamas HumanApp nariu, žmogus patvirtina, jog yra susipažinęs su platformos taisyklėmis.

Visi HumansApp platformos nariai yra susieti ID principu (pasas, tapatybės koretelė arba vairuotojo pažymėjimas), todėl HumansApp valdytojams visada žinoma kas yra jų nariai, kas su kuo ir kada susitinka. Jei viena iš pusių lieka nepatenkinta susitikimu ar kyla kitų nesklandumų, HumansApp tampa arbitru, operatyviai išsprendžiančiu susidariusią situaciją. Su piktnaudžiaujančiais nariais atsisveikinama.

Įvairovė

Dar viena vertybė, kuria vadovaujasi HumansApp bendruomenė – ĮVAIROVĖ. Jos nariai nėra skirstomi pagal pajamas, išsilavinimą, veiklą, socialinę padėtį, lytinę orientaciją, lytį, rasę, religinius ar politinius įsitikinimus.

Norit tiesiai iš profesionalo, akis į akį, sužinoti apie bičių auginimą mieste, ant daugiabučio stogo? Arba pasikalbėti su žmogumi, kuris ŽINO KAIP tapti influenceriu ir Youtube kanale turėti 300 000 sekėjų? Arba išmokti išgirsti savo maištaujančią paauglę dukrą? Nustokite gūglinti. Susitikite su žmogumi, kuris tuo gyvena. Gaukite GYVOS gyvenimiškos patirties, nes tokio dalyko universitetų programose nėra.

HumansApp suteikia prieigą prie žmogaus ir jo visą gyvenimą kauptų žinių vieno GYVO susitikimo metu. Paprastas būdas pasiekti žmones, savo kailiu patyrusius ir išgyvenusius tai, kas jums neduoda ramybės.

Naudos gauna ir „Atvirasis žmogus“ ir tai tikrai nėra tie keli ar keliasdešimt eurų už žinių dalijimuisi skirtą laiką. Juk mes, žmonės, esam bendruomenė, kurios prigimtis – dalintis tarpusavyje viskuo, kuo mus apdovanojo likimas. Duok prašančiam ne žuvį, o išmokyk naudotis meškere ir jis tau bus dėkingas visa gyvenimą. HumansApp suteikia galimybę betarpiškai bendrauti įvairiausio socialinio sluoksnio, skirtingo išsilavinimo ir patirties žmonėms. Toks bendravimas praturtina abi puses, neretai suteikia impulsą naujoms idėjoms.

Fantastiški laikai. Technologijos šiandien vystosi greičiau, nei mūsų mąstymas ir nyksta bet kokios ribos. Kas žino, gal visai netrukus, tarp HumansApp asmenybių rasim visų laikų superžvaigždę – nemirtingąjį Žmogų Jėzų Kristų? Arba Budą? Arba Mohamedą? Ko norėtumėt jų paklausti? – Aišku, tai utopija, tačiau ir skrydis į Mėnulį kadaise buvo laikytas fantastų beprotybės vaisiumi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis