Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„HumansApp“ keičia pavadinimą į „Qoorio“

Žinių dalijimosi programėlė „HumansApp“ tampa „Qoorio“. Šiemet pritraukę 540 tūkst. eurų investiciją produkto vystymui ir plėtrai Lietuvoje, programėlės kūrėjai jau žvalgosi į užsienio rinkas. Apie tai skelbiama pranešime žiniasklaidai.
„HumansApp“
„HumansApp“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Qoorio“ yra žinių dalijimosi platforma, kurioje žmonės keičiasi savo patirtimi bei žiniomis su kitais šios bendruomenės nariais. Programėlę įkūrė „Vinted“ valdybos narys ir vienas įkūrėjų Justas Janauskas bei rašytoja Gabija Grušaitė.

„Augant ir plečiantis pastebėjome, kad pavadinimas „HumansApp“ ne visiškai atspindi programėlės esmę. Esame platforma, kurioje smalsūs žmonės greitai ir patogiai randa kitus smalsius žmones ir jų žinias. Smalsumas yra tiesiausias kelias į žinojimą, todėl natūraliai gimė naujasis programėlės pavadinimas – „Qoorio“ – skambantis panašiai kaip anglų kalbos žodis „curious“, – sako „Qoorio“ įkūrėja G.Grušaitė.

Anot jos, pačioje programėlėje pokyčių nebus, keičiasi tik prekės ženklas. Tačiau produktas yra nuolat tobulinamas, gerinant naudotojų patirtį.

Pasak J.Janausko, programėlės komanda šiuo metu visą dėmesį skiria plėtrai Lietuvoje bei naujų rinkų paieškai.

„Startavome Lietuvoje, nes čia yra mūsų namai ir ideali šalis išbandyti naujas idėjas. Tačiau nuo pat pradžių kūrėme globaliai rinkai skirtą produktą ir šiuo metu aktyviai svarstome plėtros galimybes kitose šalyse“, – sako G.Grušaitė.

Kiek anksčiau šiemet „Qoorio“ sulaukė 540 tūkst. eurų investicijos produkto vystymui ir plėtrai Lietuvoje. Pagrindiniais investuotojais tapo „Change Ventures“, kartu su „70 Ventures Accel”, Thomas Plantenga („Vinted“ vadovas), Mantu Mikucku („Vinted“ operacijų vadovas), Vytautu Kubiliumi („Google“ vadovu Baltijos šalims) ir kitais.

Šiuo metu „Qoorio“ turi 20 tūkst. vartotojų, jų skaičius nuolat auga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos