Hush.lt valdytojai – 9,7 tūkst. eurų bauda už vartotojų klaidinimą

Internetinę parduotuvę hush.lt valdančiai bendrovei „Odomena“ Vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 9,7 tūkst. eurų baudą už vartotojų klaidinimą skelbiant apie akcijas prekėms.
Grynieji eurai
Grynieji eurai / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

Pasak tarnybos, aštuonių skirtingų prekių reklamoje apie prekėms taikomas akcijas teigta, jog jos – „tik šiandien“ ir „šį mėnesį“ – tačiau, praėjus nurodytam laikotarpiui, prekių kainos nekito ir „akcija“ tęsėsi toliau.

„Tokia reklama galėjo iškreipti vartotojų ekonominį elgesį, kadangi, žinodami teisingą informaciją apie akcijos trukmę, vartotojai galimai būtų priėmę kitokį sprendimą dėl prekės įsigijimo, pavyzdžiui, prekės nepirkę“, – pranešė tarnyba.

Be kita ko, reklamuodama masažuoklį, kelių raiščių ir sąnarių apsaugos priemonę bei momentinę priemonę nuo raukšlių bendrovė teigė, kad produktai turi gydomųjų savybių, nors to įrodyti nesugebėjo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų