Į „Alitos“ ir „Anykščių vyno“ prekių ženklus numatoma investuoti 5 mln. eurų

Alkoholinių gėrimų platintoja ir gamintoja „MV Group“, naujoji „Alitos“ bei „Anykščių vyno“ valdytoja, į pastarųjų bendrovių pagrindinius prekių ženklus artimiausiais metais planuoja investuoti per 5 mln. eurų, rašo „Verslo žinios“.
Ekskursijos akimirka
Buteliai / Aurimo Šrubėno nuotr.

„Į šiuos metus žengiame su ambicingais plėtros planais tiek Lietuvoje, tiek artimosiose rinkose. „Alitos“ ir „Anykščių vyno“ gaminiams nuo gamybos, technologijų procesų iki prekių ženklų plėtros ir komunikacijos planuojama skirti daugiau kaip 5 mln. eurų“, – sako „MV Group“ rinkodaros vadovas Algirdas Čiburys.

„MV Group“ šiuo metu valdo daugiau nei 45 prekių ženklus, iš jų aktyviai plėtoja apie 20. Bendrovės pardavimai 2015 metais siekė 303,1 mln. eurų ir buvo beveik 3 proc. mažesni nei 2014 metais.

Verslininko Dariaus Mockaus netiesiogiai valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno bendrovė „Stumbras“ ketina prisijungti kitą bendrovę „Anykščių vynas“. „MV Group“ vadovas Česlovas Audrius Matulevičius BNS sausio viduryje teigė, kad „Anykščių vyną“ prijungti prie „Stumbro“ nuspręsta siekiant didesnio grupės veiklos efektyvumo. Dviejų bendrovių akcininkai ketvirtadienį spręs dėl reorganizavimo sąlygų parengimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis