Į Baltijos šalių skaitmeninės komunikacijos rinką įžengia „iProspect“

Baltijos šalių skaitmeninės komunikacijos rinkoje atsirado naujas tarptautinis žaidėjas - „iProspect“. Bendrovė „iProspect“, priklausanti komunikacijos tinklui „Dentsu Aegis Network“, Lietuvoje įsteigė biurą, kuris taip pat koordinuos jos veiklą Estijoje ir Latvijoje.
Mergina naršo kompiuteryje
Mergina naršo kompiuteryje / „Fotolia“ nuotr.
Temos: 2 Rinkodara Reklama

1996 m. JAV įsteigta „iProspect“ šiuo metu sėkmingai veikia 47-iose šalyse ir patenka tarp pasaulio skaitmeninės komunikacijos lyderių. „iProspect“ komandą, kuriančią ir įgyvendinančią skaitmeninius sprendimus, jungia 60 biurų ir daugiau nei 2 000 specialistų įvairiose šalyse. Kompanija bendradarbiauja su stambiausiais pasaulio skaitmeninės rinkodaros užsakovais ir prekės ženklais, tokiais kaip „Adidas“, „Reebok“, „American Express“, „Burberry“, „General Motors“, „Hilton“, „Nokia“, „Shangri-La Hotels & Resorts“ ir kt.

„iProspect“, atsižvelgdamas į naujausias rinkos tendencijas ir galimybes, padės Baltijos šalių verslui įgyvendinti efektyvius ir inovatyvius komunikacijos sprendimus, - sako D.Tamelis.

„Skaitmeninės komunikacijos sektorius Baltijos šalyse per pastaruosius kelerius metus išgyvenęs transformacijos ir brandos laikotarpį šiuo metu sparčiai auga. Mūsų regione keičiasi vartotojų įpročiai, jų informacijos kanalų pasirinkimai, auga išmaniųjų įrenginių skvarba, atsiranda daugiau naujų specializuotų skaitmeninių produktų, skaitmeninės komunikacijos infrastruktūra yra visiškai išvystyta. Pripažįstamas kaip vienas progresyviausių tarptautinių žaidėjų skaitmeninės komunikacijos srityje, „iProspect“, atsižvelgdamas į naujausias rinkos tendencijas ir galimybes, padės Baltijos šalių verslui įgyvendinti efektyvius ir inovatyvius komunikacijos sprendimus“, – sako Donatas Tamelis, „iProspect“ Lietuvoje vykdantysis direktorius.

Pasak D. Tamelio, kompanija savo veikloje laikysis vieno pagrindinio principo – nesiūlyti klientams standartinių produktų ar jau anksčiau pritaikytų sprendimų. Svarbiausias tikslas – išsiaiškinti konkretaus kliento poreikius, patarti, kas jam labiausiai naudinga, ir sukurti bei įgyvendinti būtent jam pritaikytus skaitmeninius sprendimus.  

Margus Sameli, „Dentsu Aegis Network“ generalinis direktorius Baltijos šalyse, teigia: „Dentsu Aegis Network“ tinklas kartu su „iProspect“ ir kitomis dviem sparčiai augančiomis žiniasklaidos planavimo agentūromis – „Carat“ ir „Vizeum“ – aktyviai žengia į priekį Baltijos šalių reklamos rinkoje. Vystydami „iProspect“, siekiame praplėsti paslaugų spektrą esamiems klientams ir pasiūlyti rinkai inovatyvius bei potencialių klientų poreikius atitinkančius sprendimus. Labai džiaugiuosi, kad itin profesionali bei patyrusi Lietuvos komanda prisijungė prie mūsų ir suformavo „iProspect“ branduolį. Sujungus pasaulinę „iProspect“ patirtį ir profesionalią komandą, jau artimiausiais metais tikimės sparčios plėtros“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų