„Mūsų įmonė kaip niekas kitas supranta gyvenanti globaliame, tarpusavio saitais susietame, pasaulyje. Didžiausias šiandienos iššūkis – nepalankios klimato kaitos tendencijos, kurios paliečia visus be išimties. Būdami vienos iš perdirbamiausių ir populiariausių pakuočių rūšių – PET – gamintojais, prisiimame atsakomybę ir demonstruojame lyderystę, kurdami ir teikdami gamyba neapsiribojančius tvarumo sprendimus. Šias kasdienines pastangas ir įprasminame nauju prekės ženklu, žyminčiu ir strateginę įmonės kryptį“, – sako Dovydas Stulpinas, DOLOOP generalinis direktorius.
Įmonė nuosekliai žengia nulinės emisijos pakuotės keliu: gamybos procesuose taikomi efektyvaus energijos ir žaliavų naudojimo sprendimai, kuriami ir rinkai siūlomi ekoinovatyvaus dizaino produktai.
100 proc. gamyboje naudojamos elektros energijos yra iš atsinaujinančių šaltinių. Įdiegus energijos resursus taupančias priemones, per šešerius metus pavyko daugiau nei penktadaliu sumažinti energijos sąnaudas, būtinas vienam gaminiui pagaminti. Įmonėje veikiantis PET gamybinių atliekų perdirbimo įrenginys užtikrina beatliekę gamybą, o regeneracinio dizaino principais kuriamos pakuotės padeda spręsti su viso produkto gyvavimo ciklu susijusius tvarumo iššūkius.
„Žiedinės ekonomikos eroje pakuotės gamintojai neatsiejami nuo galutinio produkto gamintojų, taip pat ir perdirbėjų, tad mūsų veikla peržengia įprastas komercinio bendradarbiavimo ribas. Visus mus vienija bendras tikslas – išsaugoti pasaulį ateities kartoms. Praktikuodami atviro bei sąžiningo verslo koncepciją, kuriame globalų poveikį darančius atsinaujinančius pakuotės sprendimus, dėl kurių mažėja produktų paliekamo pėdsako neigiama įtaka. Tai vienintelis kelias į tvarią mūsų visų ateitį“, – teigia D. Stulpinas.
Naujasis DOLOOP prekės ženklas simbolizuoja cikliškumą. Tarpusavyje susijungusios raidės – tai pasikartojantis begalybės ženklas, įprasminantis įmonės pasirinktą žiedinės gamybos kelią. Žalia logotipo spalva pabrėžia gamybos tvarumo ir ekologiškumo aspektą, sustiprindama uždaro gamybos rato įspūdį.
Naująjį įmonės prekinį ženklą ir identitetą kūrė prekių ženklų ir pakuočių identiteto agentūra „Brandity“, projektą konsultavo verslo konsultacijų įmonė „Impact Advisory“.