Į Klaipėdą žengia „Marriott“ viešbučių tinklas

Klaipėdos centre esantis „National Hotel“ viešbutis netrukus bus atnaujintas ir taps pasaulinio „Marriott“ tinklo „Design Hotels“ prekinio ženklo dalimi, – skelbia „Vakarų ekspresas“.
Klaipėdos centre esantis „National Hotel“ viešbutis netrukus bus atnaujintas ir taps pasaulinio „Marriott“ tinklo „Design Hotels“ prekinio ženklo dalimi.
Klaipėdos centre esantis „National Hotel“ viešbutis netrukus bus atnaujintas ir taps pasaulinio „Marriott“ tinklo „Design Hotels“ prekinio ženklo dalimi. / „Vakarų ekspreso“ nuotr.

Atsinaujinęs viešbutis Žvejų gatvėje svečius pasitiks jau 2025-ųjų pavasarį.

Tai tik antrasis šio prestižinio prekinio ženklo viešbutis Baltijos šalyse (pirmasis - viešbutis „PACAI“ Vilniuje).

„Design Hotels“ yra žinomas kaip nepriklausomų viešbučių tinklas, kuriuose dizainas, vietos autentika ir kultūros puoselėjimas yra pagrindinės vertybės. Būtent jos leidžia kiekvienam viešbučiui pasakoti savo unikalią istoriją. Šio tinklo viešbučiai užtikrina aukštus apgyvendinimo standartus, inovatyvų požiūrį į svetingumą ir gebėjimą sukurti išskirtines patirtis savo svečiams.

„Mums tai didelis pripažinimas ir atsakomybė. Dėl itin aukštų kokybės ir dizaino standartų, šis tinklas priima tik iki 5 proc. viešbučių, pateikiančių paraiškas, užtikrindamas, kad tik išskirtiniausi objektai tampa jo dalimi. Prisijungdami prie „Design Hotels“ tinklo, sieksime dar labiau pabrėžti mūsų viešbučio unikalumą bei atskleisti Klaipėdos kultūrą“, – teigė viešbutį vystančios bendrovės BJK vykdomasis direktorius Lukas Kuraitis.

Viešbutis ne tik išsiskirs interjeru bei architektūra, subtiliai apjungiančia vietinės kultūros elementus su šiuolaikine estetika, bet ir pasiūlys svečiams galimybę dar labiau įsitraukti į Klaipėdos bendruomenę.

Šio tinklo pripažinimas ne tik stiprina viešbučio pozicijas, bet ir suteikia Klaipėdos miestui galimybę tapti dar patrauklesne turizmo kryptimi tarptautiniame kontekste. Neabejojama, kad buvimas unikalios „Design Hotels“ bendruomenės dalimi paskatins ir naujus turistų srautus, prisidės prie miesto žinomumo skatinimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis