Tokie kranai naudojami aptarnauti Panamax ir Post – Panamax dydžio laivus.
„Apie 25 mln. litų kainavęs pirkinys – vienas iš svarbiausių regioninio konteinerių paskirstymo centro komponentų. Šis kranas atveria galimybes didinti pajėgumą ir siekti užsibrėžto tikslo – per metus krauti apie 1 mln. t krovinių. Įgyvendinant šį projektą jau baigiamas techninis-gamybinis pasirengimas“, – teigė bendrovė „Klaipėdos Smeltė“ generalinis direktorius Rimantas Juška.
LKAB „Klaipėdos Smeltė“ jau turi tris STS tipo kranus. Pirmasis jų atgabentas pernai rudenį, antrasis šių metų balandį. LKAB „Klaipėdos Smeltė“ klientė – laivybos kompanija „Mediterranean Shipping Company“ planuoja greit į Klaipėdos uostą atsiųsti pirmuosius okeaninius konteinervežius, tiesiogiai sujungsiančius Lietuvą su kitais kontinentais.
Ką tik atplukdytas milžiniškas kranas jau trečias toks įrenginys Klaipėdos uoste.
„Klaipėdos uostas iš fiderinio tampa konteinerių paskirstymo centru (HUB’u). Taip žengiame į naują tarptautinį lygmenį ir tampame pačiu svarbiausiu konteinerių paskirstymo centru visose Baltijos valstybėse“, – apie atsiveriančias naujas galimybes pasakojo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.
Per septynis 2014 metų mėnesius Klaipėdos uoste krovinių konteineriuose perkrauta 21,2 procentais daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.