„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

I.Koncevičiūtė ir M.Jablonskaja atidaro strateginės komunikacijos ir projektų valdymo agentūrą „Think Twice“

Ieva Koncevičiūtės ir Margaritos Jablonskajos steigiama agentūra „Think Twice“ teiks strateginės komunikacijos, ryšių su visuomene, socialinių tinklų integracijų ir projektų valdymo paslaugas. Konsultuos asmeninio bei darbdavio įvaizdžio ir reputacijos kūrimo klausimais, rašoma „Think Twice“ pranešime spaudai.
„Think Twice“
„Think Twice“ / „Think Twice“
Temos: 1 Komunikacija

Įkūrėjų teigimu, komunikacijos agentūrų šalyje netrūksta, tačiau užsakovai dažnai pasigenda specialistų galinčių teikti kokybiškos ir gilesnio išmanymo reikalaujančios komunikacijos paslaugas. Pasak M.Jablonskajos, „butikinės agentūros „Think Twice“ atidarymo idėja kilo natūraliai – iš ateinančių klientų užklausų aukštesnės kokybės ir įsigilinimo į konkrečias industrijas reikalaujančiai komunikacijai.

Dažnai prašoma garantijų, kad po komunikacijos strategijos parengimo įgyvendinimas nebūtų atiduotas mažiau patyrusiems ir neįsigilinusiems projektų vadovams. Tai būtent į tokius klientus, kurie nori kokybės ir išskirtinio dėmesio, ir orientuojamės.“

Pasak I.Koncevičiūtės, agentūros fokusas ir liks temos, kuriose jau sukaupta daugiametė įkūrėjų patirtis: „daugiausiai dirbsime su klientais, su kuriais jau teko susidurti karjeros kelyje anksčiau. Orientuojamės į finansų technologijų, IT, politikos ir valstybės valdymo, švietimo, ilgaamžiškumo (longevity) ir sveikatingumo temas. Šiose temose gerai jaučiame kontekstą ir turime gilesnio išmanymo privalumą, todėl drąsiai galime siūlyti diskurso formavimo ir minties lyderystės pagalbą klientams“.

Projektų valdymas – vienose rankose

Agentūra teiks ne tik komunikacijos paslaugas, bet siūlys ir projektų valdymo paslaugą. „Pastebime, kad klientams dažnai reikia vieno visą kampanijos paveikslą matančio projektų vadovo, kuris rūpintųsi komunikacinės linijos išlaikymu ir prižiūrėtų, kad visų dalyvaujančių partnerių indėlis sueitų į vieną paveikslą. Siūlyti šią paslaugą irgi pradedame atliepdamos klientų poreikį“, – teigė I.Koncevičiūtė.

„Think Twice“ įkūrėjų teigimu, dažnai įmonės, kuriose jau yra „in-house“ komunikacijos komandos, kreipiasi norėdami gauti rekomendacijų, naujų įžvalgų iš išorės, ar tiesiog šviežio žvilgsnio bei pagalbos išgryninant veikimo kryptis ir sudėliojant konkrečių priemonių planą.

„Galime padėti, kai reikia kūrybinio pliūpsnio ar logiško ir į tikslus orientuoto veiksmų plano. Jei reikia, pasikviečiame per 10 metų atrinktus įvairių sričių partnerius, kurių profesionalumą jau esame patikrinusios, ir juos suburiame dirbti į vieną komandą“, – sakė I.Koncevičiūtė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs