Į Lietuvą ateina elektroninės prekybos platforma „Zalando“

Prekybos tinklą Europoje plečianti „Zalando“ artimiausiu metu ketina startuoti dar aštuoniose žemyno rinkose: 2021 m. - Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Kroatijoje, Slovakijoje ir Slovėnijoje, bei 2022 m. - Vengrijoje ir Rumunijoje. Pasibaigus šiam plėtros etapui, bendrovė veiks iš viso 25 šalyse.
„Zalando“
„Zalando“ / „Zalando“ nuotr.

2020 m. „Zalando“ klientų skaičius išaugo 25% iki 38,7 mln. Įmonė planuoja, kad iki 2025 m. jos parduotų prekių vertė (GMV) viršys 30 mlrd. eurų. Ilgalaikėje perspektyvoje kompanija tikisi aptarnauti daugiau kaip 10% visos Europos stiliaus ir mados rinkos, kuri šiuo metu vertinama 450 mlrd. Eur.

2020 m. „Zalando“ parduotų prekių vertė sudarė 10,7 mlrd. Eur – 30,4% daugiau nei prieš metus. Bendrovės pajamos per tą patį laikotarpį ūgtelėjo 23,1%, iki 8 mlrd. eurų.

Kompanija tikisi, kad per I-ąjį šių metų ketvirtį įmonės parduotų prekių vertė augs apie 50%. Planuojama, kad 2021 finansiniais metais parduotų prekių vertė iš viso padidės 27-32% iki 13.6-14.1 mlrd. eurų. Bendrovė šiuo metu investuoja į aptarnavimo platformos tobulinimą, todėl skaičiuojama, kad bendrosios pajamos augs kiek mažiau negu GMV: 24-29% arba 9,9-10,3 mlrd. Eur.

„Artimiausiu metu ir toliau ketiname augti bei investuoti, visada žvelgdami į ilgalaikę perspektyvą“, - sako Robertas Gentzas, vienas iš įmonės vadovų.

Per paskutinį 2020 m. ketvirtį beveik ketvirtadalį (24%) pajamų iš per parduotų mados prekių sudarė partnerystės programos „Partner Program“ dalyvių pardavimai. Be to, per „Connected Retail“ programą iki 2020 m. pabaigos prie „Zalando“ platformos prisijungė daugiau kaip 2400 prekybininkų. Šiemet programa toliau auga – 2021 m. vasario pabaigos duomenimis, prisijungusių prekybininkų skaičius dabar siekia 3400.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis