Kompanija čia jau žvalgosi partnerių, tad Lietuvos koldūnų ir kitų pusfabrikačių gamintojams reikėtų pasiruošti stipraus konkurento atėjimui, pirmadienį rašo „Verslo žinios“.
„Pirmiausia eisime į Lietuvą, o ten ieškosime partnerių, kurie padėtų plėstis toliau“, – dienraščiui sakė bendrovės komercijos direktorius Konradas Michalas Andrzejewskis.
Veiklą mūsų regione lenkai pradėti žada bendradarbiaudami su vietos prekybos tinklais. Potencialių partnerių įvardyti bendrovės komercijos direktorius neskuba, bet leidžia suprasti, kad vienas realiausių kandidatų yra prekybos tinklas „Maxima“, mat jis turi gerą logistikos infrastruktūrą ir yra didžiausias Baltijos šalyse, tad plėstis į Latviją bei Estiją per jį būtų lengviausia.
Tarp galimų investicijų Lietuvoje jis mini gaminių paskirstymo bazę ir platinimo veiklą, o vėliau galbūt ir gamyklą.
„Pradėsime nuo eksporto. Dabar kalbamės su prekybininkais, tiriame aplinką ir ieškome partnerių bei geriausio bendradarbiavimo varianto. Vėliau, kai jau apšilsime kojas šioje rinkoje, imsimės tolesnių veiksmų“, – sakė Lenkijos bendrovės prekybos vadovas.