Nuo rugsėjo 13 d. įsigalios Vyriausybės nutarimas reglamentuojantis naujas pandemijos valdymo priemones – bus ribojamos veiklos ir paslaugos žmonėms be galimybių paso. Šie ribojimai neturės įtakos „Sodros“ paslaugoms – jos bus teikiamos tokiu pat būdu, kaip ir iki šiol.
Klientai galės apsilankyti „Sodros“ skyriuose net ir nepateikę galimybių paso, tačiau turės užsiregistruoti iš anksto, pasirinkę padalinį ir priėmimo laiką. Atvykus į „Sodrą“, būtina paisyti visų saugumo reikalavimų – dėvėti nosį ir burną dengiančią kaukę, dezinfekuotis rankas, laikytis saugaus atstumo.
„Į „Sodros“ skyrius dažniausiai kreipiasi žmonės, kuriems būtinos kontaktinės paslaugos: senjorai, neturintys galimybės pateikti prašymo internetu, gyventojai, tvarkantys ypatingai svarbius reikalus dėl išmokų, įmokų, draudiminių įvykių.
Juos aptarnaujame gyvai, o išankstinės registracijos dėka galime geriau valdyti klientų srautus ir pasirūpinti gyventojų ir darbuotojų saugumu. Vis dėlto gyventojus, kuriems nebūtina atvykti į klientų aptarnavimo skyrius, raginame rinktis elektronines paslaugas“ – sako „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.
Registruotis vizitui galima užpildžius registracijos formą „Sodros“ internetiniame puslapyje, paskambinus telefonu 1883 arba (+370) 5 250 0883. Kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gaus patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku.
Daugeliu klausimų konsultuotis su „Sodros“ specialistais galima ir telefonu 1883. Per dieną „Sodros“ informacijos centras sulaukia apie 4 tūkst. skambučių.
Prisijungęs prie asmeninės „Sodros“ paskyros arba sodra.lt/draudėjui kiekvienas vartotojas gali pateikti prašymus, paklausimus, bendrauti realiuoju laiku (chat), suformuoti reikiamus duomenis.