Kiek anksčiau įmonė pranešė, kad per vidaus tyrimą nustatyta, jog atliekant standartinius maždaug 800 tūkst. automobilių taršos bandymus buvo sumažinti išmetamo anglies dvideginio kiekio ir kuro suvartojimo rodikliai. „Volkswagen“ tuomet teigė, kad tai daugiausia buvo automobiliai su dyzeliniais varikliais.
Tačiau susisiekimo ministras Alexanderis Dobrindtas trečiadienį pareiškė parlamentui: „Šiandien mums buvo pasakyta, kad tarp šių transporto priemonių yra 98 tūkst. automobilių su benzininiais varikliais“.
„Volkswagen“ skaičiavimais, problema dėl išmetamo anglies dvideginio kiekio įmonei gali atsieiti maždaug 2 mlrd. eurų.
Įmonė pranešė, kad galėjo būti suklastoti „Volkswagen“, „Škoda“, „Audi“ ir „Seat“ markių automobilių išmetamo anglies dvideginio kiekio rodikliai.
Rugsėjį paaiškėjo, kad „Volkswagen“ automobiliuose su dyzeliniais varikliais buvo įdiegusi programinę įrangą, kuri leido klastoti išmetamo azoto oksido kiekio rodiklius atliekant taršos bandymus. Šiai problemai pašalinti automobilių gamintoja visame pasaulyje atšaukia 11 mln. automobilių.