IAG iš pradžių sutiko sumokėti 1 mlrd. eurų už bendrovę, likus vos keliems mėnesiams iki COVID-19 pandemijos pradžios.
2020 metų pradžioje IAG pranešė pasiekusi susitarimą sumažinti šią kainą per pusę ir atidėti mokėjimą šešeriems metams, tačiau sunkumai, su kuriais susidurė oro linijų įmonės prasidėjus pandemijai, sužlugdė pirkimą.
„Deja, dėl pragaištingo pandemijos poveikio sąlygos nėra palankios“, – pareiškė IAG vadovas Luisas Gallego.
Tačiau, kadangi „Air Europa“ operacijos yra labai svarbios strateginiu požiūriu“ IAG, bus ieškoma kitų būdų, kaip abi bendrovės galėtų bendradarbiauti, pridūrė jis.
Dabartinė „Air Europa“ savininkė „Globalia“ atsisakė pakomentuoti naujieną, kai su ja susisiekė naujienų agentūra AFP.
IAG jau priklauso dvi pirmaujančios Ispanijos oro linijos – „Iberia“ ir „Vueling“.
Vežėja tikėjosi, kad „Air Europa“ įsigijimas leis išplėsti maršrutus į Lotynų Ameriką ir Karibų jūrą.
Europos reguliavimo institucijos prieštaravo susitarimui, teigdamos, jis panaikintų konkurenciją tam tikruose maršrutuose.