Susitarimas leis jungti „Twitter“ duomenis su IBM debesų analitikos įrankiais, klientų komunikavimo platformomis ir konsultacinėmis paslaugomis.
„Ši partnerystė, kuri remiasi IBM inovatyvia debesų analitikos platforma, padės klientams praturtinti verslo sprendimus visiškai naujos klasės duomenimis. „Twitter“ suteikia naują galingą objektyvą, per kurį galima stebėti pasaulį. Tai ir platforma šimtams milijonų vartotojų ir verslo specialistų, ir tendencijų sintezės priemonė“, – sakė Ginni Rometty, IBM valdybos pirmininkė ir prezidentė.
Bendradarbiavimas apims tris sritis:
„Twitter“ suteikia naują galingą objektyvą, per kurį galima stebėti pasaulį. Tai ir platforma šimtams milijonų vartotojų ir verslo specialistų, ir tendencijų sintezės priemonė,
„Twitter“ duomenų integracija su IBM analitiniais sprendimais. IBM planuoja pateikti „Twitter“ duomenis kaip pasirenkamą debesų kompiuterijos paslaugų dalį. Duomenys gali būti naudojami kartu su „Watson Analytics“ paslauga, kuri pasižymi intuityvia vizualizacija ir tikslaus prognozavimo galimybėmis, ar su duomenų valymo įrankiais, kurie leidžia kūrėjams į programas diegti duomenų paslaugas. Verslininkai ir programinės įrangos kūrėjai taip pat galės integruoti „Twitter“ duomenis į naujas debesų kompiuterijos paslaugas, kuriamas ant IBM „Watson Developer Cloud“ ar IBM „Bluemix“ platformų.
Nauji duomenų apdorojimo pajėgumai. IBM ir „Twitter“ pristatys kelias aplikacijas, padėsiančias pagerinti verslo sprendimus. Pavyzdžiui, bendra programėlė leis integruoti „Twitter“ duomenis su IBM „ExperienceOne“ klientų įsitraukimo vertinimo sprendimais, todėl pardavimų, rinkodaros ir klientų aptarnavimo specialistai galės tiksliau įvertinti klientų nuotaikas ir elgesį.
Specializuotos konsultacijos. IBM paslaugų teikimo specialistai galės naudoti „Twitter" duomenis ir jų pagalba konsultavimo paslaugoms sukurti daugiau vertės. Be to, IBM ir „Twitter“ bendradarbiaus kurdamos unikalius sprendimus specifinėms verslo šakoms, pavyzdžiui, bankininkystės, vartojimo prekių, mažmeninės prekybos, kelionių organizavimo ar logistikos srityse. Konsultacijas teiks dešimtys tūkstančių IBM verslo konsultantų ir aplikacijų taikymo specialistų.
IBM planuoja pateikti „Twitter“ duomenis kaip pasirenkamą debesų kompiuterijos paslaugų dalį.
„Twitter" generalinio direktoriaus Dick Costolo teigimu, IBM yra neginčytinas pasaulinis lyderis, kuris suteikia įmonėms galimybę pasinaudoti naujausiomis technologijomis ir platformomis. „Šis bendradarbiavimas pakeis tai, kaip priimami verslo sprendimai – nuo to, kaip galima pastebėti iškylančias rinkos galimybes, iki geresnio santykio su klientais, partneriais ir darbuotojais“.
Kurdami naujus sprendimus, leisiančius pagerinti verslo sprendimus, IBM ir „Twitter" galės papildyti esamus įmonių duomenų šaltinius. Pavyzdžiui, socialinių tinklų ir įmonių duomenų integracija gali padėti paspartinti naujų gaminių kūrimą, numatyti ilgalaikes tendencijas arba tiksliai prognozuoti poreikius remiantis realaus laiko situacijomis, pavyzdžiui, orų prognoze.
„IBM „Watson Analytics“, panaudodamas „Twitter“ duomenis, rodančius vartotojų nuomones ir emocijas, leidžia patikrinti prielaidas apie valiutų kursų, biržų indeksų pokyčius ar polinkius pirkti vieną ar kitą gaminį. Nemažai Lietuvos įmonių vykdo veiklą pasauliniu mastu, tad ši nauja galimybė padės joms geriau jausti vartotojų ir rinkų pulsą“, – teigia Dainius Kuncė, IBM konsultacijų paslaugų vadovas Baltijos šalims.
Netgi pasauliniame kontekste IBM išsiskiria didelių duomenų srautų valdymo ir analizės bei technologijų patirtimi. IBM paslaugų portfelis apima tyrimus ir plėtrą, sprendimus, programinę įrangą ir infrastruktūrą, kuri remiasi daugiau nei 15 tūkst. analitikos specialistų, 4 tūkst. duomenų analizės patentų, 6 tūkst. sprendimus diegiančių verslo partnerių ir 400 IBM matematikų. Šie didžiuliai intelektiniai ištekliai padeda klientams įsisavinti didelius duomenų srautus ir jų pagalba įgvendinti pokyčius savo įmonėse.