Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

IKEA padalinys Izraelyje atsiprašė už katalogą be moterų

Švedijos baldų gamybos milžinės IKEA padalinys Izraelyje atsiprašė po to, kai buvo išleistas žydams ultraortodoksams skirtas katalogas, kuriame nėra nė vieno moters atvaizdo.
IKEA parduotuvė
IKEA parduotuvė / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Toks katalogas buvo pirmas mėginimas privilioti pirkėjų iš žydų ultraortodoksų bendruomenės, kuri sudaro maždaug 10 proc. Izraelio gyventojų. Šios bendruomenės nariai labai griežtai interpretuoja ir laikosi žydų teisės normų.

Katalogas, kuriame nufotografuoti tik ultraortodoksai modeliai, buvo išleistas kartu su įprastu katalogu.

Vietos naujienų portalas „Ynet“ skelbia,kad specialiajame kataloge dėmesys sutelkiamas į prekes, kurios galėtų tikti žydams ultraortodoksams – didelės lovos ar knygų lentynos, kad jose tilptų didelės žydų teisės knygų kolekcijos.

Verta paminėti, kad žydams ultraortodoksams skirtose reklamose dažnai pašalinami moterų atvaizdai.

Tačiau pagrindinės IKEA bendrovės atstovė sakė, kad kompanija „pasisako už lygias teises“.

„Mes manome, kad tokia „IKEA Israel“ vietinis katalogas neatitinka to“, – sakė ji, pridūrusi, kad „frančizė Izraelyje į tai žiūri labai rimtai “ ir „užtikrins, kad būsimi leidiniai atitiks tai, už ką pasisako mūsų prekės ženklas.“

„IKEA Israel“ vadovas Shuky Koblenzas sakė, kad specialus katalogus vasarį buvo išleistas siekiant privilioti pirkėjų iš žydų ultraortodoksų bendruomenės.

„Mes suprantame, kad žmonės dėl to nepatenkinti ir kad toks leidinys neatitinka to, už ką pasisako IKEA, ir mes dėl to atsiprašome“, – sakė jis.

Izraelyje veikia trys IKEA parduotuvės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos