Iki 2025 metų „Ikea“ tikisi aprėpti galimą 3 mlrd. vartotojų auditoriją, pareiškė bendrovė.
Vienos pirmųjų eilėje yra Čilė, Kolumbija ir Peru.
„Ikea“ gaminiai taip pat pasirodys prekyboje Meksikoje, Estijoje, Puerto Rike, Omane, Liuksemburge, Makao, Ukrainoje ir Filipinuose.
„Pasiūlysime įvairių naujų būdų pirkti „Ikea“ produktus – internetu, atokesnėse vietovėse ir miestų centruose. Įvesime mažesnio dydžio parduotuvių formatą ir siūlysime platų lanksčių ir prieinamų paslaugų asortimentą“, – pažymėjo „Inter Ikea“ vadovas Torbjornas Loofas.
Per dvylika mėnesių iki rugpjūčio 31 dienos „Inter Ikea“ įplaukos, pakoreguotos dėl valiutos kursų svyravimų, padidėjo 4,5 procento. Bendri mažmeniniai pardavimai – ir prekių, ir paslaugų – išaugo nuo 38,3 mlrd. eurų metais anksčiau iki 38,8 mlrd. eurų.
Praėjusiais finansiniais metais „Ikea“ įžengė į Indijos ir Latvijos rinkas ir visame pasaulyje atidarė iš viso 19 naujų parduotuvių.
Šiais finansiniais metais, kurie pasibaigs 2019-ųjų rugpjūtį, planuojama atidaryti 15 didžiųjų parduotuvių. Pirmoji iš jų rugsėjį pradėjo veikti Bahreine.
Lotynų Amerikoje pirmoji „Ikea“ parduotuvė atsiras Čilės sostinėje Santjage 2020 metų pabaigoje. Po to numatoma atidaryti didžiąsias parduotuves Limoje (Peru) ir Bogotoje (Kolumbija).
Kol kas iš visų Lotynų Amerikos šalių bendrovė veikia tik Dominikos Respublikoje.
Švedijos „Ikea“ – vienas didžiausių pasaulyje mažmeninės prekybos baldais ir namų apyvokos prekėmis tinklų – daugiau kaip 50 pasaulio šalių turi 422 parduotuves, kuriose praėjusiais finansiniais metais apsilankė 957 mln. pirkėjų. Bendrovė taip pat turi elektronines parduotuves 35 šalyse ir jų svetainėse praėjusiais finansiniais metais buvo užfiksuota 2,5 mlrd. apsilankymų.