Skelbta, kad „Inter Ikea“ įplaukos jos finansiniais metais, pasibaigusiais rugpjūčio 31-ąją, atsižvelgiant į valiutų kursų svyravimus, išaugo 7,3 proc. iki 47,6 mlrd. eurų, tačiau bendrovė pripažino, jog teigiamą pokytį pavyko pasiekti vien dėl padidintų kainų, nes prekių buvo parduota mažiau.
Nuo praėjusio mėnesio „Ikea“ pradėjo mažinti kainas šimtams ar tūkstančiams prekių, priklausomai nuo rinkos, pareikšdama, jog „jautrumas kainoms pakilęs labiau nei bet kada anksčiau“, rašė BNS.
Kainų mažėjimas, regis, neaplenks ir Lietuvos vartotojų.
„Ikea“ korporatyvinių paslaugų vadovė Baltijos šalims Renata Dantė 15min sakė, kad augant pragyvenimo išlaidoms, bendrovės įsipareigojimas užtikrinti mažą kainą ir būti prieinamiems daugeliui yra stipresnis nei bet kada anksčiau.
„Nuolat taikomės prie dinamiškos situacijos rinkoje, ir vos tik pasitaiko galimybė – atitinkamai reaguojame mažindami kainas. Rugpjūtį kainos buvo peržiūrėtos ir sumažintos keliems šimtams prekių Lietuvoje“, – sakė R.Dantė.
Ji pateikė ir kelis pavyzdžius: kabamojo šviestuvo „Ranarp“ kaina sumažėjo nuo nuo 29,99 euro iki 19,99 euro, vežimėlio „Nissaforis“ kaina sumažinta nuo 29,99 euro iki 24,99 euro, veidrodžio „Lindbyn“ – nuo 69,99 euro iki 49,99 euro, temdančių užuolaidų „Annakajsa“ – nuo 84,99 iki 69,99 euro, fotelio „Ekenäset“ – nuo 199 euro iki 179 euro ir panašiai.
„Vos pasitaikius progai reaguodami į globalią situaciją ir toliau mažinsime kainas“, – teigė ji.