„Iki“ komunikacijos vadovės Gintarės Kitovės teigimu, naujo dizaino elektroninės etiketės – sprendimas, sukurtas glaudžiai bendradarbiaujant su pačiais pirkėjais.
„Tai vienas iš sprendimų, apie kurį diskutavome ir konsultavomės su iš pirkėjų suburta „Iki“ klientų valdyba“, – sako G.Kitovė.
Naujasis kainų etikečių „Iki“ lentynose dizainas išsiskiria svarbiais patobulinimais. Visų pirma, kad pirkėjams būtų lengviau orientuotis ir greičiau rasti reikiamą informaciją, nuo šiol akciniai pasiūlymai žymimi dėmesį atkreipiančia raudona spalva.
Be to, etiketėse dar aiškiau išskirta, kaip pasinaudoti nuolaidomis. Nurodoma, kada akcija galioja tik su „Iki“ lojalumo kortele ar programėle, taip pat – koks pasiūlymas galioja konkrečiai prekei.
Taip pat, atsižvelgiant į pirkėjų pageidavimus, etiketėse nuo šiol naudojami didesni šriftai, kad informaciją būtų lengviau įskaityti.
Pokyčiai jau pasiekė visų „Iki“ parduotuvių šalyje lentynas – „Iki“ tinkle visos etiketės yra elektroninės, todėl permainas įgyvendinti galima vienu metu.