„Iki“ parduotuvėse – pokyčiai pirkėjams

Jau kiekvienas, pastaruoju metu apsilankęs „Iki“ parduotuvėje, pastebėjo naujieną – prekybos tinklas įdiegė naujo dizaino elektronines etiketes. Jos „Iki“ tapo ryškesnės ir aiškesnės, naudojamas didesnis lengviau įskaitomas šriftas, rašoma „Iki“ pranešime žiniasklaidai.
„Iki“ kainolapiai
„Iki“ kainolapiai / Bendrovės nuotr.

„Iki“ komunikacijos vadovės Gintarės Kitovės teigimu, naujo dizaino elektroninės etiketės – sprendimas, sukurtas glaudžiai bendradarbiaujant su pačiais pirkėjais.

„Tai vienas iš sprendimų, apie kurį diskutavome ir konsultavomės su iš pirkėjų suburta „Iki“ klientų valdyba“, – sako G.Kitovė.

Naujasis kainų etikečių „Iki“ lentynose dizainas išsiskiria svarbiais patobulinimais. Visų pirma, kad pirkėjams būtų lengviau orientuotis ir greičiau rasti reikiamą informaciją, nuo šiol akciniai pasiūlymai žymimi dėmesį atkreipiančia raudona spalva.

Be to, etiketėse dar aiškiau išskirta, kaip pasinaudoti nuolaidomis. Nurodoma, kada akcija galioja tik su „Iki“ lojalumo kortele ar programėle, taip pat – koks pasiūlymas galioja konkrečiai prekei.

Taip pat, atsižvelgiant į pirkėjų pageidavimus, etiketėse nuo šiol naudojami didesni šriftai, kad informaciją būtų lengviau įskaityti.

Pokyčiai jau pasiekė visų „Iki“ parduotuvių šalyje lentynas – „Iki“ tinkle visos etiketės yra elektroninės, todėl permainas įgyvendinti galima vienu metu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
LEA kviečia seną katilą keisti nauju šilumos siurbliu. Pasinaudojus skiriamomis dotacijomis galima sutaupyti net iki 90 proc. šilumos siurblio kainos
Reklama
6 Juodkalnijos perlai – kurį kurortą rinksitės jūs?
Reklama
Geras regėjimas be akinių ir kontaktinių lęšių – tik 699 Eur abiems akims, operaciją atliekant Vilniaus klinikoje „Naujas regėjimas“
Reklama
Gyvenimas ant upės kranto – Nemuno vingyje iškilo 38 sklypų kvartalas „Druskininkų slėnis“