Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Iki“ steigia Skaitmeninių kanalų departamentą, keičiasi marketingo direktorius

Plėtros ir atsinaujinimo planus sparčiai įgyvendinanti UAB „Palink“, valdanti prekybos tinklą „Iki“, steigia Skaitmeninių kanalų departamentą. Šiais metais startuolį „LastMile“ įsigijusi bendrovė tokiu žingsniu siekia dar labiau stiprinti pozicijas e. prekyboje, rašoma pranešime spaudai.
„Iki“ parduotuvė
„Iki“ parduotuvė / „Iki“ nuotr.
Temos: 2 Verslas „Iki“

Nuo gruodžio pirmos dienos pradedančiam veikti Skaitmeninių kanalų departamentui vadovaus Andrej Pometko, iki šiol ėjęs Marketingo departamento direktoriaus pareigas.

Marketingo vadove tampa Lina Giedrė. Ji iki šiol užėmė bendrovės Įvaizdžio skyriaus vadovės pareigas.

Prekybos tinklą „Iki“ iš viso šiuo metu sudaro 229 fizinės „Iki“ parduotuvės, 2 logistikos centrai, kulinarijos gamybos centras bei 3 regioninės kepyklos. Prekybos tinkle dirba per 5,7 tūkst. darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos