„Iki“ steigia Skaitmeninių kanalų departamentą, keičiasi marketingo direktorius

Plėtros ir atsinaujinimo planus sparčiai įgyvendinanti UAB „Palink“, valdanti prekybos tinklą „Iki“, steigia Skaitmeninių kanalų departamentą. Šiais metais startuolį „LastMile“ įsigijusi bendrovė tokiu žingsniu siekia dar labiau stiprinti pozicijas e. prekyboje, rašoma pranešime spaudai.
„Iki“ parduotuvė
„Iki“ parduotuvė / „Iki“ nuotr.
Temos: 2 Verslas „Iki“

Nuo gruodžio pirmos dienos pradedančiam veikti Skaitmeninių kanalų departamentui vadovaus Andrej Pometko, iki šiol ėjęs Marketingo departamento direktoriaus pareigas.

Marketingo vadove tampa Lina Giedrė. Ji iki šiol užėmė bendrovės Įvaizdžio skyriaus vadovės pareigas.

Prekybos tinklą „Iki“ iš viso šiuo metu sudaro 229 fizinės „Iki“ parduotuvės, 2 logistikos centrai, kulinarijos gamybos centras bei 3 regioninės kepyklos. Prekybos tinkle dirba per 5,7 tūkst. darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų