2014 05 30 /15:59

Įkyrūs pardavėjai „Tele2“ vartotojams nebeskambinės

Lietuvos gyventojai iš telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ nebesulauks nepageidaujamų telerinkodaros skambučių, pranešė bendrovė.
„Tele2“
„Tele2“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Gegužę valstybės institucijos pateikė išaiškinimus, kad telerinkodarą galima vykdyti tiktai gavus išankstinį žmogaus sutikimą, o skambučiai atsitiktinai sugeneruotais numeriais pažeidžia asmens duomenų apsaugos įstatymus.

„Griežtai laikomės teisės ir etikos normų, todėl operatyviai įgyvendiname valstybės institucijų išaiškinimus“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Bendrovės telerinkodaros specialistai nebeskambins vartotojams, kurie nepateikė sutikimų gauti pasiūlymus telefonu. Naujoji tvarka įsigalioja nuo šeštadienio.

„Tele2“ pranešus apie naujovę, pranešimą žiniaskladai išplatino ir „Bitė Lietuva“.

„Džiaugiamės, kad ir kiti rinkos žaidėjai priima teigiamus sprendimus telerinkodaros srityje. „Bitės“ nuomone,  telerinkodara turi būti nutraukta nedelsiant dėl rinkos iškreipimo, siūlant geriausius pasiūlymus tik naujiems klientams, ir, svarbiausia, dėl abejotino (tikėtina neteisėto) klientų sutikimo surinkimo formų“, – sakė Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ rinkodaros vadovas.

Bendrovė telerinkodarą nutraukė praėjusią savaitę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų