Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Įmonės dėl ekstremistinių vaizdo įrašų atsisako skelbti savo reklamą „YouTube“

Nemažai stambių įmonių reklamos užsakovų sustabdė savo reklamos skelbimą „Google“ ir „YouTube“ svetainėse, nes jų skelbimai buvo rodomi kartu su ekstremistiniais vaizdo įrašais.
„Google Chrome“
„Google Chrome“ / „Scanpix“ nuotr.

Pirmadienį prie šios grupės prisijungė Didžiosios Britanijos mažmenininkė „Marks & Spencer“, rašo britų verslo dienraštis „The Financial Times“.

Kiek anksčiau apie tokį sprendimą paskelbė tarptautinė komunikacijos ir rinkodaros agentūra „Havas“, televizijos ir radijo transliacijos korporacija BBC, bankai HSBC ir „Lloyds“, kosmetikos milžinė „L‘Oreal“ ir automobilių gamintoja „Audi“.

Be to, nemažai įmonių svarsto galimybę atsisakyti reklamos „YouTube“.

Didžiosios Britanijos vyriausybė taip pat sustabdė reklamos skelbimą, kol ši problema bus išspręsta.

Britų leidinys „The Times“ anksčiau rašė, kad Didžiosios Britanijos užsienio reikalų ministerijos, BBC, už Londono viešąjį transportą atsakingos institucijos (TfL) reklaminiai skelbimai buvo talpinami puslapiuose su vaizdo įrašais, kuriais skatinama neapykanta ir homofobija.

„Google“, kuriai priklauso „YouTube“, jau paskelbė oficialų atsiprašymą ir pažadėjo pakeisti technologiją bei reklamos skelbimo taisykles, kad reklamos užsakovai turėtų daugiau teisių ir galimybių valdyti turinį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?