Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Plastikinių indų gamintojos „Tupperware“ akcijos smunka, įmonė įspėja apie galimą žlugimą

Maisto laikymo indų gamintoja „Tupperware“ įspėjo, kad gali bankrutuoti, jei nepavyks greitai gauti naujo finansavimo, rašo BBC.
Tupperware
Tupperware / Scanpix/Getty Images

Pirmadienį „Tupperware“ akcijų kaina smuko beveik 50 proc., nes 77 metus veikianti įmonė praėjusią savaitę pareiškė, kad „kyla didelių abejonių dėl jos gebėjimo tęsti veiklą“, rašo BBC.

Pareiškime „Tupperware“ taip pat teigė, kad jos akcijoms gresia pašalinimas iš Niujorko vertybinių popierių biržos, nes ji dar nepateikė metinės ataskaitos.

Bendrovė įspėjo, kad turi iš naujo derėtis dėl savo paskolų, nors nuo 2022 m. rugpjūčio mėn. jau tris kartus keitė paskolų sutartis.

Bendrovė taip pat tvirtino, kad „šiuo metu prognozuoja, jog artimiausiu metu gali neturėti pakankamo likvidumo“, ir pridūrė, kad „todėl padarė išvadą, jog kyla didelių abejonių dėl gebėjimo tęsti veiklą“.

„Tupperware“ nurodė, kad dirba su finansų patarėjais, siekdama užsitikrinti daugiau pinigų ir investicijų, aiškinasi, ar gali parduoti nekilnojamąjį turtą.

Bando pritraukti jaunesnę auditoriją

Įmonė išgarsėjo JAV šeštajame ir septintajame dešimtmetyje, kai žmonės savo namuose rengė „Tupperware“ vakarėlius, kurių metu konsultantai pardavinėjo plastikinius indus maistui laikyti.

Nors „Tupperware“ vis dar dirba tiesioginiai pardavėjai, kurie uždirba tam tikrą procentą nuo visų parduotų prekių, neseniai įmonė pradėjo prekiauti savo gaminiais JAV mažmeninės prekybos tinkle „Target“, siekdama sudominti jaunesnius pirkėjus.

Nors pastaraisiais metais „Tupperware“ bando pritraukti jaunesnę auditoriją, tai kol kas nepadeda sustabdyti pardavimų smukimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?