„Instagram“ pranešė, kad jos reklamos užsakovų skaičius viršijo 200 tūkst. Palyginti su motinine „Facebook“, kuri turi 2,5 mln. aktyvių reklamdavių, tai yra mažai.
Tačiau „Twitter“ aplenkti jau pavyko – pastarasis socialinis tinklas turi apie 130 tūkst. reklamos užsakovų.
Turint omenyje, kad 2014 metų pabaigoje „Twitter“ turėjo 60 tūkst. reklamdavių, matyti, kad jam sunkiau sekasi pritraukti naujų reklamos užsakovų.
Kodėl „Instagram“ sekasi geriau? Visų pirma jos „motina“ jau turi 2,5 mln. aktyvių reklamdavių, „Instagram“ auditorija yra labiau įsitraukusi, jaunesnė.
„Instagram“ išnaudoja „Facebook“ klientų bazę. „Facebook“ integravo „Instragram“ reklamą į savo pagrindinę pirkimo platformą. Ketvirtąjį ketvirtį „Facebook“ pranešė, kad 98 proc. jos reklamdavių yra ir „Instagram“ reklamos užsakovai.
Tačiau ir „Instagram“ auditorija turi savo vertę. Vartotojai yra labai įsitraukę – dešimtis kartų daugiau nei „Facebook“ vartotojai ir net 84 kartus labiau nei „Twitter“ vartotojai, rodo „Forrester Research“ tyrimas.
Be to, „Instagram“ auditorija yra jaunesnė. Trečdalis JAV paauglių sako, kad svarbiausias socialinis tinklas jiems yra „Instagram“, 20 proc. renkasi „Twitter“.
Kalbant apie praleidimo laiką tinkle, skirtumas yra dar ryškesnis. 45 proc. „Refuel“ apklausos dalyvių sakė daugiausia laiko leidžiantys „Instagram“, kai tuo metu „Twitter“ daugiausia laiko skiria 28 proc. respondentų.
Tačiau „Instagram“ dar net neįsibėgėjo. „eMarketer“ apklausa parodė, kad vos 32 proc. JAV verslo subjektų reklamavosi „Instagram“ tinkle. Palyginti, 66 proc. davė reklamos užsakymų „Twitter“, 85 proc. – „Facebook“.
Tačiau prognozuojamas greitas augimas. Skaičiuojama, kad jau kitais metais „Instagram“ reklamos duos apie 71 proc. JAV verslo subjektų.
Tikėtina, kad augs ir reklamdavių skaičius. Pavyzdžiui, „Facebook“ pavyko paversti 5 proc. savo verslo vartotojų į reklamos užsakovus. „Twitter“, tiesa, čia ryškiais pasiekimais pasigirti negali.