Per pastaruosius metus „Apple“ vertė išaugo 26 proc. iki 408,25 mlrd. JAV dolerių.
Antrojo reitingo eilutėje liko „Amazon“ prekės ženklas, per metus pabrangęs 24 proc. iki 249,25 mlrd. dolerių, po kurio seka „Microsoft“ (27 proc. iki 210,2 mlrd. dolerių) ir „Google“ (19 proc. iki 196,8 mlrd. dolerių).
Kitų pirmojo dešimtuko sąrašas taip pat nepasikeitė: „Samsung“ (20 proc. iki 74,635 mlrd. dolerių), „Coca-Cola“ (1 proc. iki 57,488 mlrd. dolerių, „Toyota“ (5 proc. iki 54,107 mlrd. dolerių), „Mercedes-Benz“ (3 proc. iki 50,866 mlrd. dolerių), „McDonald's“ (7 proc. iki 45,885 mlrd. dolerių), „Disney“ (8 proc. iki 44,183 mlrd. dolerių).
Pirmojo trejeto bendrovėms tenka daugiau kaip 62 proc. pirmojo dešimtuko prekės ženklų bendros vertės.
Reikšmingiausią pakilimą reitinge per metus pademonstravo „Tesla“ prekės ženklas: jo vertė išaugo beveik triskart – 184 proc. iki 36,27 mlrd. dolerių, o jo vieta reitinge pakilo iš 26 į 14.
Top-100 prekės ženklų bendra šiemet siekia 2,667 trln. JAV dolerių – beveik 15 proc. daugiau nei prieš metus.
„Interbrand“ savo skaičiavimuose atsižvelgia į bendrovių finansinius rezultatus, prekės ženklų įtaką vartotojų pirkimo sprendimams ir bendrovių galimybes apsirūpinti pajamomis.
Pirmąkart šis „Interbrand“ reitingas buvo paskelbtas 2001-aisiais. Tuomet jo Top-100 prekės ženklų bendra vertė sudarė 988 mlrd. dolerių, tai yra nuo to laiko išaugo 2,7 karto.