Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Internetiniai maisto pardavėjai tikisi rinkos augimo

Elektroninės prekybos maisto produktais rinkos dalyviai „Barbora“ ir „Assorti.lt“ šią vasarą turėjo daugiau užsakymų nei pernai birželį-rugpjūtį, nors gegužę į rinką žengė naujokas „Zzz.lt“. 2017 m. visi trys prekybininkai planuoja augimą – rinka, anot jų, plečiasi tiek, kad darbo užtenka visiems, tačiau veikla kol kas nuostolinga, rašo „Verslo žinios“.
Internetinė maisto parduotuvė ZZZ.LT
Internetinė maisto parduotuvė ZZZ.LT / Partnerio nuotr.

Bendrovės „Barbora“ direktorius Tomas Kibildis sako, kad birželį-rugpjūtį pardavimai, palyginti su pernai, išaugo 57 proc. Jo nuomone, šiemet bus pasiektas iš viso 60 proc. augimas, o kitąmet įmonė sieks pradėti dirbti pelningai.

„Assorti.lt“ direktorės pavaduotoja Viltė Stasevičiūtė sako, kad e. prekybos, įskaitant prekybą maisto produktais, apimtis auga kasmet, o kitąmet tikimasi padvigubinti prekybos apimtis. Pagrindinis „Zzz.lt“ akcininkas Žilvinas Vasiliauskas, sako, kad į e. parduotuvę jau investuota iki 3 mln. eurų. Apie teigiamą rezultatą šiemet negalvojama, tačiau „2017 metais nuostolio turėtų nebūti“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų