Bendrovės „Tradedoubler“ vadovai Lietuvoje įsigijo lietuviškąją šio verslo dalį

„Tradedoubler“ verslą Lietuvoje vystantys vadovai, sudarė išpirkimo sandorį su tarptautine interneto reklamos kompanija ir įsigijo lietuviškąją jos dalį.
Asociatyvinė nuotrauka: Kibernetinis saugumas
Interneto verslas. / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Įvykdę šį pokytį lietuviškosios įmonės vadovai galės aktyviau ir lanksčiau plėtoti verslą Baltijos šalyse, – teigė M.Stadelmeyeris.

Lietuvoje toliau veiks ta pati įmonė. „Išlaikysime geriausia, ką turime: pažangią „Tradedoubler“ technologiją ir profesionalią komandą. Ji bus dar labiau motyvuota, galės sparčiau priimti sprendimus. Bendrovė turės išskirtines teises teikti „Tradedoubler“ paslaugas Baltijos šalyse. Apskaitomos ir valdomos, į kliento verslo auginimą ir investicijų grąžą orientuotos rinkodaros paslaugos yra ir bus mūsų verslo misija“, – teigiama bendrovės pranešime.

Lietuviškos bendrovės vadovai žada Išlaikyti tvirtą partnerystę su „Tradedoubler“. Šios įmonių grupės vadovas Matthias Stadelmeyeris, komentuodamas sandorį, sakė: „Įvykdę šį pokytį lietuviškosios įmonės vadovai galės aktyviau ir lanksčiau plėtoti verslą Baltijos šalyse, o mes susitelksime į darbą didžiosiose Europos rinkose. Išlaikysime stiprius ryšius su vietine komanda, ji – svarbus technologijos klientas“.

Prieš dešimtmetį „Tradedoubler“ Lietuvoje pirmieji pasiūlė atsiskaitymo už paspaudimus modelį, vėliau – elgsenos rinkodaros, personalizuotos reklamos, kontaktų ir pardavimų generavimo paslaugas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų