Atsižvelgdama į rinkos situaciją – didėjančius pardavimus internetu ir vartotojų poreikius – siuntų bendrovė „DPD Lietuva“ pradeda diegti patikimo pristatymo standartą, skirtą el. parduotuvėms ir jų pirkėjams. Jį atpažinti leis „Patikimo pristatymo“ ženklas, rašoma bendrovės pranešime spaudai.
„Praktika rodo, kad sėkmingai el. parduotuvės veiklai ir vartotojų lojalumui sklandus prekių pristatymas turi itin didelę reikšmę, todėl šiuo standartu siekiame įtvirtinti kokybiško prekių pristatymo kriterijus ir išreiškiame savo įsipareigojimus tiek el. parduotuvėms, tiek jų pirkėjams“, – teigia Asta Brazaitienė, DPD „Patikimo pristatymo“ ženklo vadovė.
„DPD Lietuva“ iniciatyva el. parduotuvėms sukurtas ženklinimas vartotojams suteiks žinią, kad jų lankomoje el. parduotuvėje įsigytos prekės bus pristatytos laiku ir saugiai, bus atlyginta žala, jei gabenant siuntinys bus pažeistas, taip pat užtikrinamas informacijos apie pirkėją konfidencialumas. „Patikimo pristatymo“ standartas taip pat apima ir reikalavimus siuntas pristatančių kurjerių aptarnavimui bei aprangos kodui.