Internetu perkančiųjų kasdienybė: išsipylę kvepalai, vėluojančios dovanos, dingę siuntiniai

Siuntinys su išsipylusiu kvepalų buteliuku, savaitę vėluojanti dovana artimajam, dingęs grotuvas. Tai – tik kelios su prekių pristatymu susijusios situacijos, kurias yra tekę patirti elektroninių parduotuvių pirkėjams. Nenuostabu, kad net 94 proc. pirkėjų el. parduotuvėse gali atsisakyti jau sukomplektuoto krepšelio paskutiniuose pirkimo žingsniuose, dažniausiai – būtent dėl su prekių pristatymu susijusių priežasčių, rodo tarptautiniai tyrimai.
Siuntiniai
Siuntiniai / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Atsižvelgdama į rinkos situaciją – didėjančius pardavimus internetu ir vartotojų poreikius – siuntų bendrovė „DPD Lietuva“ pradeda diegti patikimo pristatymo standartą, skirtą el. parduotuvėms ir jų pirkėjams. Jį atpažinti leis „Patikimo pristatymo“ ženklas, rašoma bendrovės pranešime spaudai.

„Praktika rodo, kad sėkmingai el. parduotuvės veiklai ir vartotojų lojalumui sklandus prekių pristatymas turi itin didelę reikšmę, todėl šiuo standartu siekiame įtvirtinti kokybiško prekių pristatymo kriterijus ir išreiškiame savo įsipareigojimus tiek el. parduotuvėms, tiek jų pirkėjams“, – teigia Asta Brazaitienė, DPD „Patikimo pristatymo“ ženklo vadovė.

„DPD Lietuva“ iniciatyva el. parduotuvėms sukurtas ženklinimas vartotojams suteiks žinią, kad jų lankomoje el. parduotuvėje įsigytos prekės bus pristatytos laiku ir saugiai, bus atlyginta žala, jei gabenant siuntinys bus pažeistas, taip pat užtikrinamas informacijos apie pirkėją konfidencialumas. „Patikimo pristatymo“ standartas taip pat apima ir reikalavimus siuntas pristatančių kurjerių aptarnavimui bei aprangos kodui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų