„Invalda INVL“ pirmąjį pusmetį patyrė 12,7 mln. eurų nuostolių

Viena didžiausių turto valdymo grupių Baltijos šalyse „Invalda INVL“ per šių metų pirmąjį pusmetį patyrė 12,7 mln. eurų neaudituotų nuostolių, trečiadienį pranešė bendrovė.
Mokesčiai
Mokesčiai / 123RF.com nuotr.

Pernai per tą patį laikotarpį ji uždirbo 13 mln. eurų grynojo pelno.

„Invaldos INVL“ prezidentas Darius Šulnis teigė, kad pirmąjį šių metų pusmetį tiek klientai, tiek visa grupė patyrė nuostolių, atsiradusių dėl investicijų vertės mažėjimo, susijusio su geopolitiniais ir energetiniais iššūkiais.

„Geopolitinis nestabilumas, aukštos energijos ir žaliavų kainos, valstybių siekis suvaldyti infliaciją, recesijos baimė ir kiti faktoriai lėmė neigiamas nuotaikas daugumoje pasaulio finansų rinkų, o tai tiesiogiai atsispindėjo veiklos rezultatuose“, – tvirtino D.Šulnis.

„Tačiau rinkų svyravimai ir ekonominiai ciklai yra natūralus reiškinys mūsų profesionalioje veikloje – tai skatina prisiderinti prie pokyčių ir panaudoti atsirandančias galimybes, siekiant išsaugoti ir gausinti mums patikėtą valdyti turtą“, – sakė jis.

„Invaldos INVL“ nuosavas kapitalas šių metų birželio pabaigoje siekė 101,4 mln. eurų arba 8,58 euro akcijai – šie rodikliai buvo atitinkamai 10 proc. ir 10,56 proc. mažesni nei 2021 metų pabaigoje.

Grupės įmonių valdomas klientų turtas šių metų liepos 1 dieną, perėmus daugiau nei 29 tūkst. klientų ir 150 mln. eurų turto turintį „Mandatum Life” gyvybės draudimo verslą, siekė 1,7 mlrd. eurų ir buvo 5,8 proc. didesnis nei 2022 metų pradžioje (1,609 mlrd. eurų). Klientų skaičius, patikėjusių savo lėšas „Invaldos INVL“ grupei, išaugo 12,6 proc., iki 293 tūkstančio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis